Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital foto af spøgelser
Fra : 2rb1

Dato : 25-10-02 22:35

Læs historien herunder før du kopiere linket over i browseren.

Ejeren af huset, denne historie drejer sig om, så underlige ting og hørte
stemmer i et godt stykke tid..

Der blev efterforsket i sagen, og man fandt ud af , at der engang boede en
dame i huset der havde mistet sin mand under krigen. Legenden siger, at hun
plejede at sidde ved bordet og kigge længselsfuldt efter at hendes elskede
skulle vende hjem. Han kom aldrig. SÅ de siger hun stadig venter. Det
lykkedes dem at fange dette billede (Ved hjælp af digital billede og lyd) af
hvad der påståes at være hende. Billedet er for vildt, og lidt skræmmende,
når du endelig finder spøgelset i billedet. Det tog mig ca. 20 sek. at finde
det, men når du endelig gør, fremstår det meget tydeligt pludselig. Det er
som en optisk illusion. For at spare dig tid, så koncentrer dig om området
omkring bordet og over mod vinduet. Hvis du har lyd på så skru den rimelig
højt op, så du kan høre den svage mumlen der høres efter lidt tid. Det siges
at det er spøgelset, der taler. Det er ret interessant. Klik på linket for
at se billedet.

http://home.attbi.com/~n9ivo/whatswrong.swf

Mvh. 2rb1

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 25-10-02 22:56

Hører vist ikke til i denne gruppe.

prøv helle dk.snak.vittihheder hvor den iøvrigt var postet for nogle uger
siden.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-02 00:00

Gammel. Hører hjemme i Vittighedsgruppen.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-10-02 06:44

On Fri, 25 Oct 2002 23:34:59 +0200, 2rb1 wrote:

>Læs historien herunder før du kopiere linket over i browseren.

Det er en Hoax - jeg har modtaget den som kædebrev via mail adskillige
gange.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Langgaard

Dato : 26-10-02 10:41

Hej

Må jeg ordinere Tablet Trilafon 12mg. x 4

--
Venlig hilsen / Best regards