Brugerprofiler i Outlook XP
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 25-10-02 16:14

Hej..

Hver gang jeg åber Outlook kommer den en popup box hvor jeg skal vælge
hvilken profil jeg vil bruge!! Jeg trykker hver gang på den ønskede og
sætter kryds i "Brug som standart" men boxen fremkommer gang på gang!! Jeg
har også været inde i krontrolpanel og sat min bruger til standart der, men
boxen kommer stadig!! Hvordan får jeg min box væk???

Mvh Ulrik

Fra : pre

Dato : 27-10-02 20:14

Mon ikke du bare har "gjort for meget". Normalt bygger Outlook selv en
profil som bruges
automatisk. Prøv at klikke på Mail i KontrolPanel og slet hvad der ikke
skal bruges.

© pre 2002