[Xnews] X-No-Archive=1 permanent?
Fra : Digit

Dato : 25-10-02 16:11

Hvis jeg tilføjer AlwaysXNoArchive=1 under [compose] i xnews.ini har det
ingen effekt (ifølge manualen skulle det virke). Sætter jeg derimod en
customheader med 'X-No-Archive: yes' virker det hver gang.. er der andre
som har samme problem?

--
/Digit

»The enigma lies broken
Searching for those precious moments
Reaching for a higher of existence
Like a newborn migrant in the void«
Dimmu Borgir

Fra : Madsen

Dato : 25-10-02 16:35

Digit skrev:

> Hvis jeg tilføjer AlwaysXNoArchive=1 under [compose] i xnews.ini
> har det ingen effekt (ifølge manualen skulle det virke).

Muligheden med AlwaysXNoArchive=1 i [Compose]-afsnittet forsvandt i
version L5.

Det er fordi manualen ikke er blevet opdateret, men du kan læse det
inde på <http://xnews.newsguy.com/release/changes.txt>.

Madsen.

Fra : Digit

Dato : 25-10-02 16:39

"Madsen" ræsonnerede, og skrev d. 25 okt 2002:

> [...]
> version L5.
>
> Det er fordi manualen ikke er blevet opdateret, men du kan læse det

Ok. Tak for nfo.

Han har en pointe... men jeg har det nu med bedst med den 'on'.

Fra : Madsen

Dato : 25-10-02 17:01

Digit skrev:

> Han har en pointe... men jeg har det nu med bedst med den 'on'.

Det havde jeg også en overgang, men opdagede at mine indlæg
alligevel blev gemt af f.eks. Kandu og så nytter det jo ikke noget.
Desuden har jeg tit brug for at kunne finde info fra tidligere tråde
som jeg har blandet mig i, men som forlængst er glemt og det kan
Google Groups hjælpe mig med til, men ikke hvis jeg bruger XNA: Yes
for det accepterer Google Groups. De er rimelig seriøse.

Madsen.

Fra : Digit

Dato : 25-10-02 18:30

"Madsen" ræsonnerede, og skrev d. 25 okt 2002:

klip

> [...]
> Google Groups hjælpe mig med til, men ikke hvis jeg bruger XNA: Yes
> for det accepterer Google Groups. De er rimelig seriøse.

Ja, det er der selvfølgelig noget om... men så vidt jeg kan se har du dedt
også enabled .. ?

Fra : Madsen

Dato : 25-10-02 21:14

Digit skrev:

> Ja, det er der selvfølgelig noget om... men så vidt jeg kan se har
> du dedt også enabled .. ?

Jeg slår det til når jeg svarer en person som har det slået til.
Ellers har jeg det sjældent slået til efterhånden.

Madsen.