told og afgift ved import
Fra : tnc99

Dato : 25-10-02 15:49

hvordan/hvor finder jeg ud af hvor meget jeg skal af med??
på forhånd tak...
mvh peter

--

peterb@andersen.tdcadsl.dk

Fra : Howard

Dato : 25-10-02 15:59

www.toldskat.dk

Fra : Lars Gosvig

Dato : 28-10-02 21:59

> hvordan/hvor finder jeg ud af hvor meget jeg skal af med??

Den arrogante:
Du starter med at finde varekoden på http://vita.toldskat.dk
og derefter finder du toldsatsen på http://tarif.toldskat.dk

Den hjælpsomme:
Ring til din lokale told- og skatteregion. Er der ikke tale om en halv
toiletpapirsrulle med forskellige produkter, er de normalt meget hjælpsomme

VH
Lars
Danmarks nye "momsavis" www.momsmail.dk
Lidt reklame må man jo godt gøre

Fra : tnc99

Dato : 29-10-02 10:38

tak lars, jeg tror jeg prøver med et tlf. opkald da det der tarif er noget
kompliceret noget:)