3510 går ud i et sekund
Fra : Sune Gertsen

Dato : 25-10-02 15:22

Hejsa

Jeg har lige fået min 3510 for 24timer siden. Desværre har jeg oplevet to
gange at den er gået ud i et (halvt) sekund hvorefter den har været "på"
igen og begyndt at søge efter net. Jeg har ikke skulle indtaste pin kode,
men den har skulle bruge tid til igen at få adgang til simkort telefonbogen.
Softwaren er version: 3.37. Er der andre der har samme erfaringer?? Vil en
software update hjælpe (hvis en sådan da findes)?

Mange hilsener

Sune

sune@bbunews.dk

Fra : Christian Poulsen

Dato : 25-10-02 18:17

> Softwaren er version: 3.37. Er der andre der har samme erfaringer?? Vil
> en software update hjælpe (hvis en sådan da findes)?

En update vil hjælpe på det. Den har en del børnesygdomme.

Forresten sælger Orange den med Mono til kr. 499,- fra på mandag.

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-10-02 08:54

Christian Poulsen skrev i et tidliger indlæg:

> Forresten sælger Orange den med Mono til kr. 499,- fra på mandag.

Det var bedre hvis de solgte den uden deres dyre Mono. Til samme
pris....

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Sune Gertsen

Dato : 26-10-02 17:33

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> En update vil hjælpe på det. Den har en del børnesygdomme.

Det håber jeg.
Men hvilken version har du?? (tryk *#0000#)
Nokia Concept Store sagde nemlig at den jeg har (altså version 3.37) er den
nyeste...!! Det blev jeg ligesom ikke så glad for at høre, men vil
selvfølgelig prøve at få den opdateret (genindlæst)alligevel....

-Sune

Fra : Christian Poulsen

Dato : 26-10-02 19:55

> Nokia Concept Store sagde nemlig at den jeg har (altså version 3.37)
> er den nyeste...!! Det blev jeg ligesom ikke så glad for at høre,

Det er korrekt :
http://www.indocell.net/id26.htm

> selvfølgelig prøve at få den opdateret (genindlæst)alligevel....

Det kan også hjælpe nogen gange. Så god idé.