Total Club Manager 2003
Fra : Dopedog

Dato : 25-10-02 14:35

Efter jeg har spillet spillet i en 5-10 minutter lukker det ned og går ud på
skrivebordet ... har prøvet at slå alt lyd fra o.s.v. men lige lidt hjælper
det ...

Nogen der ved hvad der kan være i vejen?

Min computer:

1,1 Ghz
384 MB ram
GeForce 4 MX 420

-Ronnie

Fra : Dopedog

Dato : 25-10-02 15:02

Nevermind ... ændrede lidt i soccer.ini filen og nu virker det :)

-Ronnie

Fra : Darth_Vader

Dato : 25-10-02 17:06

næ - men jeg har samme problem så hjælp modtages gerne - det er pisse
irriterende!
henrik

Fra : Dopedog

Dato : 25-10-02 20:00

> næ - men jeg har samme problem så hjælp modtages gerne - det er pisse
> irriterende!
> henrik

Check www.totalclubmanager.com og så tech support ... der står hvordan du
fixer problemet ... jeg har dog fået et NYT problem ...

Fra : Darth_Vader

Dato : 26-10-02 20:15

jeg har endelig løst mit ved at slå autosave fra - og intet andet
mvh

Fra : Darth_Vader

Dato : 26-10-02 21:06

prøv at slå autosave funktionen fra - det hjalp hos mig