Flash filer til nokia
Fra : news.tele.dk

Dato : 25-10-02 10:43

Hejsa,

Jeg vil bare gerne høre om hvor man finder de fulde flash filer med den
danske sprog pakke, til alle nokiaer

Mvh.

René Jensen
rene.jensen@sol.dk

Fra : Rico Rødby

Dato : 25-10-02 11:51

jeg har til en del, de kommer på min members page inden for næste uge....

mvh Rico
( www.nokia-unlock.info )

Fra : Morten Juel

Dato : 25-10-02 21:18

Ihh hvor er folk dog.. de skal bare ha noget for ting nu om stunder..

Kig her der er ALT hvad du skal bruge !

http://www.freegsm.biz/index.php

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Morten Juel

Dato : 25-10-02 21:20

btw, hvis du har et link til et sted der forklare flashing i detaljer, så
vil jeg meget gerne ha det, jeg er på "newbie" flasher stadiet, og får kabel
i næste uge !

Fra : news.tele.dk

Dato : 28-10-02 12:00

Hvordan bliver man så medlem og hvor bliver man registeret???

Fra : Rico Rødby

Dato : 28-10-02 13:00

prøv med en mail til adressen på siden....

mvh Rico
( www.nokia.unlock.info )