Holistisk tandlæge i Sverige/Skåne
Fra : Peter Lund Frandsen

Dato : 25-10-02 10:04

Er der nogen der har gode erfaringer med/kender holistisk arbejdende
tandlæger i Skåne/Malmø området ?
Jeg er ude efter en der har forstand på amalgamsanering inklusive holistiske
forholdsregler og afgiftning.
Så vidt jeg har hørt er Sverige noget foran Danmark med hensyn til at
anerkende problemerne med amalgamfyldninger og så er tandlægebehandling jo
generelt billigere i Sverige.

mvh
Peter Lund Frandsen
FDZ-Zoneterapeut, Hvalsø

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 25-10-02 10:45

In message <3db908f6$0$97646$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
date 25 Oct, wrote a daemon named Peter Lund Frandsen:

> [...]
>Danmark med hensyn til at anerkende problemerne med amalgamfyldninger og så
>er tandlægebehandling jo generelt billigere i Sverige.

Ellers kender jeg en udemærket en på Vesterbrogade.

Det ville være skønt hvis man kunne få sine politikere til at tænke svenskt,
og pålægge amalgamfyldninger miljøafgifter der gør dem dyrere end plast etc.

Jeg er i øvrigt lige faldet over følgende fra Universitetet i Alberta hvor
der er forsket en del i problemerne ved kviksølvafdampning fra
amalgamplomber:

http://www.ahfmr.ab.ca/publications/newsletter/summer01/Sum2001/inside/mercury.feat.htm

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed