ejerskab af sommerhuse
Fra : claus v

Dato : 25-10-02 10:08

Hej gruppe

jeg ved ikke om dette er den korrekte gruppe at spørge i
men jeg prøver alligevel

der er en fyr som skylder mig en hel del penge
han påstår han ikke har nogen men nu har jeg fundet ud af at han måske har
et par sommerhuse

er der en måde eller sted hvor jeg kan få oplyst om det passer fyren nægter
selvfølgelig

claus

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-10-02 10:19

"claus v" <blabla@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et par sommerhuse
>
> er der en måde eller sted hvor jeg kan få oplyst om det passer fyren

....prøv dk.videnskab.jura
Hans

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-10-02 10:23

"claus v" <blabla@esenet.dk> writes:

> jeg ved ikke om dette er den korrekte gruppe at spørge i
> men jeg prøver alligevel

Det kunne det godt være, men jeg er sikker på at du kan få svar i
dk.videnskab.jura. Det er nok også lidt mere on-topic der.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Andre

Dato : 25-10-02 12:35

Hvis du har adressen kan du ringe til Tinglysningskontoret i den kommune
sommerhuset ligger. Her kan du gratis få oplyst hvem der ejere huset, og nok
så vigtig hvem der har pant i det, og hvor meget ejendomsværdien er. Hvis du
skal have oplysningerne på skrift, koster det hvis 250 kr. eller der omkring
på side, så det er nok noget billigere selv at skrive det ned.

Det er da også muligt at de kan / vil søge efter hans navn, hvis ikke du har
adressen.

Fra : danny

Dato : 25-10-02 15:30

> [...]
> på side, så det er nok noget billigere selv at skrive det ned.
>
> Det er da også muligt at de kan / vil søge efter hans navn, hvis ikke du

jeg har jo desværre ikke adressen jeg ved kun at det skulle være i blåvand

claus

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 26-10-02 11:12

"danny" <dan@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har
>
> jeg har jo desværre ikke adressen jeg ved kun at det skulle være i blåvand

Måske er der telefon i huset, så kan du søge på hans navn (eller hans kones)
og så område: Blåvand... det kan jo være du er heldig...

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Andre

Dato : 26-10-02 16:51

> jeg har jo desværre ikke adressen jeg ved kun at det skulle være i blåvand

Jeg syntes da du skulle prøve at ringe eller køre forbi Tinglysningskontoret
i Varde, de må kunne lave en søgning på hans navn. Ellers kan du jo også
prøve Blåvandshuk Kommune, men om de vil oplys det ved jeg ikke. De har
ihvetfald oplysningerne.

Fra : Henrik

Dato : 25-10-02 18:41

> [...]
> et par sommerhuse
>
> er der en måde eller sted hvor jeg kan få oplyst om det passer fyren

Du kan prøve at søge efter ham her.

https://www.nettidende.dk/txt/Tingbladet/

Jeg prøvede for sjov at søge efter mig selv under "pantebreve i fast
ejendom", og det lykkedes meget godt.

Jeg brugte både navn og by som søgeord.

Men jeg ved ikke hvor langt tilbage siden er opdateret. Det ser ud som om
det kun er et år.

Henrik