MacSoup spørgsmål
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 25-10-02 09:10

Ok Ok, jeg har ikke læst hele manualen, men jeg har skimmet den:

1: Link til internettet - kan man ikke stille den sådan, at man vha.
klik hopper til browseren? Som det er nu, skal jeg copy/paste.

2: Auto-zoom vindue til indhold, kan den ikke det? Det synes jeg den
gjorde for et stykke tid siden (sidste gang jeg testede den), men nu
zoomer den kun til første meddelelse, som jeg læser.

Poul Skovmand Thingholm

Fra : Terje Rydland

Dato : 25-10-02 09:13

Poul Skovmand Thingholm <_REMOVE_pst@phenomen.dk> wrote:

> Ok Ok, jeg har ikke læst hele manualen, men jeg har skimmet den:
>
> 1: Link til internettet - kan man ikke stille den sådan, at man vha.
> klik hopper til browseren? Som det er nu, skal jeg copy/paste.

Hold nede Cmd-tasten når du klikker på lenken

Terje

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 25-10-02 10:27

> [...]

> gjorde for et stykke tid siden (sidste gang jeg testede den), men nu
> zoomer den kun til første meddelelse, som jeg læser.

Ja sådan har den altid gjort. Den zoomer i forhold til aktuelt
vindueindhold.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 25-10-02 12:18

> Ja sådan har den altid gjort. Den zoomer i forhold til aktuelt
> vindueindhold.

Men hvodden sætter man det til (igen)?

Poul Skovmand Thingholm

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 25-10-02 12:34

Poul Skovmand Thingholm <_REMOVE_pst@phenomen.dk> wrote:

> Men hvodden sætter man det til (igen)?

Det er ikke noget du kan stille på da MacSOUP altid gjort sådan. Passer
vinduet ikke til et givent indhold knipser man bare til den grønne
zoomboble eller taster <cmd-/> (på dansk tastatur: cmd-shift-7).
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jesper

Dato : 25-10-02 16:51

> Det er ikke noget du kan stille på da MacSOUP altid gjort sådan. Passer
> vinduet ikke til et givent indhold knipser man bare til den grønne
> zoomboble eller taster <cmd-/> (på dansk tastatur: cmd-shift-7).

Brug / på det numeriske tastatur, virker fint!
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
»Ligestillingen er kommet for at blive. Men derfor er

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 25-10-02 17:55

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Brug / på det numeriske tastatur, virker fint!

Men en kende besværligt på min iBook

Poul Skovmand Thingholm