Godt værksted omkring Odense?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 25-10-02 09:01

Hej,

Ja, min gixx'er er stadig ikke kommet i sving, og nu vil jeg altså have den
på værksted så jeg kan få det ordnet inden den skal staldes op.

Er der nogen, der kan anbefale et godt/billigt værksted på Fyn - Michael fra
NG'en sagde at MP ikke var særligt gode til "det med motorer"...

Nogen der ved om Claus May i Tommerup har styr på motorer?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-10-02 09:06

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> wrote in article
<3db8f9f5$0$97656$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
fra
> NG'en sagde at MP ikke var særligt gode til "det med motorer"...

Fa. værkstedet, Steffen Hansen på Middelfartvej, lige over for Føtex, han
er motormand... bl.a.
Jeg ved ikke om han er billig, men han har rimeligt styr på sagerne. Og så
var der en artikel sidste år om et nyt bilværksted der også lavede MCer da
indehaveren er mc-mekaniker.

--
Søren
Første motortosse på snescooter!

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 25-10-02 09:57

Midtfyns MC i Årslev skulle også kunne noget. Men ved ikke om han er billig.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 25-10-02 15:54

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> Midtfyns MC i Årslev skulle også kunne noget. Men ved ikke om han er
billig.

Den mand KAN noget!

Han kan dels køre fandens stærkt, og dels få sine egne Supersport-600 RR
cykler til at gå fandens stærkt!

Ikke at jeg regner ham for specielt dyr; men ting koster det det koster,
og skal man rode efter en mystisk fejl går der jo tid med det.
I takt med mekanikerens evner forkortes diagnosetiden jo betragteligt,
således at en given mer-timepris hurtigt er indhentet!!

En GSXR250'er er ikke en discount-cykel, som kører altid blot den på
bedste MZ-vis får bensin og tændrør, så hvis man krymper sig ved at
skulle bruge værksteds-penge på problemer (uoverskuelige, endda!), er
det dn gale model man har erhvervet sig :-|

--
Armand.

Fra : Michael K. S.

Dato : 25-10-02 16:08

On Fri, 25 Oct 2002 16:54:05 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Den mand KAN noget!

Ja - og det var da også _ham_ jeg anbefalede til Rasmus ),Karsten
er motorwizzarden her på Fyn i hvert fald og specielt dyr er han
(normalt) heller ikke - Anbefales.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : MortenC.

Dato : 27-10-02 15:27

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Midtfyns MC i Årslev skulle også kunne noget. Men ved ikke om han er
billig.

Carsten Midtfyn, som han også kaldes, tror jeg skam godt man kan regne med
duer til noget :)

Han er hæftigt involveret i RR, og som chefmekaniker og teamchef, har fået
den sprudlende og unge Danmarksmester-debutant Nikolaj under sine vinger, og
kører selv nogle gang, så tror jeg skam at man godt kan stole på hans
talenter :c)

//MortenC

Fra : Jon Larsen

Dato : 27-10-02 19:46

> Carsten Midtfyn, som han også kaldes, tror jeg skam godt man kan regne med
> duer til noget :)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

HAr haft mukkebikken dernede en gang, og ja, han kan sit kram.... men der
røg lige pludselig lidt ekstra på regningen da han skulle skifte nogle dele
i karbsne... det er sliddele og de skulle skiftes på et tidspunkt, men han
kunne godt lige have spurgt mig først om det var i orden.. Men ellers er han
skam ganske reel...

Jeg skulle jo nok også selv ha' sagt til ham at han skulle spørge mig
først... det kan jeg jo så huske til næste gang...

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Jon Larsen

Dato : 25-10-02 13:39

> Ja, min gixx'er er stadig ikke kommet i sving, og nu vil jeg altså have
den
> på værksted så jeg kan få det ordnet inden den skal staldes op.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Heller ikke min måske kan vi få mængde rabat hvis vi kommer med begge
vores cykler he he..

--
Jon Larsen
Gixxer 250 ( meget syg )

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 25-10-02 21:31

> Gixxer 250 ( meget syg )

Måske er der noget sygdom i omløb?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 26-10-02 15:51

> Måske er der noget sygdom i omløb?
>
> --
> Venlig hilsen / Best regards,
>
> Rasmus Nielsen.
_____________________________

Hvis det er tilfældet, er jeg da i hvert fald glad for at min babygixxer er
sat i aflåst lun kælder for i år!
Jeg har egentlig heller ikke hørt noget i tv-avisen endnu, om at Osama Bent
Larsen skulle have mc-virus med i sine næste terrorplaner!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Jon Larsen

Dato : 27-10-02 10:41

> Jeg har egentlig heller ikke hørt noget i tv-avisen endnu, om at Osama
Bent
> Larsen skulle have mc-virus med i sine næste terrorplaner!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gad vide hvor Haarh får deres bens fra.... man kunne jo tænke den tanke
videre...... hvis de kan lamme mc'er og biler såehh