Program til Logitech Webcam
Fra : Henrik Hansen

Dato : 25-10-02 08:31

Hej NG

Jeg søger et program til et Logitech Express USB WebCam, så man kan lave små
videoklip med.
Der må da findes et eller andet, det gør der jo til f.eks. Pc´er der er
Movie Maker i XP.

Er der nogen der kan hjælpe....?

Mvh
HH

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 25-10-02 08:57

Henrik Hansen <salg@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
> videoklip med.
> Der må da findes et eller andet, det gør der jo til f.eks. Pc´er der er

Hvis ikke BTV kan være svaret på dine bønner, meld lige tilbage

http://www.bensoftware.com/
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Steen Villumsen

Dato : 26-10-02 13:52

> Hvis ikke BTV kan være svaret på dine bønner, meld lige tilbage
>
> http://www.bensoftware.com/

Jeg vil gerne melde mig med et lignende spørgsmål. Jeg har et Logitech
QuickCam CE - BTV eller drivere fra I/O Experts har desværre ikke kunne
løse kameraets manglende OS X.2 understøttelse.
Nogle idéer?

--
Venligst,
Steen Villumsen

email: steen[at]teglvang[dot]dk

Fra : Henrik Hansen

Dato : 26-10-02 14:33

Programmet BTV har jeg prøvet, men det kommer ud med at der ikke findes
nogle kameraer tilsluttet.
Min spørgsmål nu lyder, den driver jeg har hentet virker i det program der
fulgte med driveren. Men ikke i det her program.
Hvordan installere man en driver i OSX, skal den sættes ind i
systemmappen..????
Hver gang jeg har haft slukket min computer skal jeg installere driver igen,
fordi den er væk..???

Mvh
HH