Andet multimedie
bentjuul 3670
Dummerian.
Fra : Ricko.2

Dato : 25-10-02 06:19

Hej med jer , jeg har lavet en KÆMPE brøler , jeg formaterede min harddisk
og idiot som jeg var ,og stadig føler mig som , glemte jeg at kopiere mine
tubes til min psp7.04 så nu sidder jeg og er godt pisse sur på mig selv ,
jeg havde virkelig mange , jeg har fået mange af folk her på nettet , så
hvis der er nogle der vil dele nogle af sine tubes med mig så jeg kan komme
i gang med en ny samling , så må i meget gerne sende mig nogle , og SÅ
bliver de F..... Brandt ned på skive .

--
Ricko.2

Fra : emj

Dato : 25-10-02 08:05

On Fri, 25 Oct 2002 07:19:23 +0200, "Ricko.2" <familie@bluemail.dk>
wrote:

>glemte jeg at kopiere mine
>tubes til min psp7.04

Du kan jo starte med at hente nogle på Jasc
http://www.jasc.com/tubes/tubedl.asp?
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.dk/foto/epgalleri/epfoto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Ricko.2

Dato : 25-10-02 08:14

dem har jeg da plus mange flere , men hvornår for man nok .

--
Ricko.2

Fra : The Great Dane

Dato : 25-10-02 08:25

søg på google eller freetubes.com...
--
Susan

Fra : Ricko.2

Dato : 25-10-02 08:52

har jeg også men det er også rart at få nogle som folk selv har lavet

Fra : Digit

Dato : 25-10-02 09:54

"Ricko.2" ræsonnerede, og skrev d. 25 okt 2002:

> [...]
> tubes med mig så jeg kan komme i gang med en ny samling , så må i
> meget gerne sende mig nogle , og SÅ bliver de F..... Brandt ned på

[OT] Hvad er en tube? [/OT]

--
/Digit

»The enigma lies broken
Searching for those precious moments
Reaching for a higher of existence
Like a newborn migrant in the void«
Dimmu Borgir

Fra : emj

Dato : 25-10-02 10:07

On 25 Oct 2002 08:54:24 GMT, Digit <CONSIDER-THIS@CRAP.ORG> wrote:

>[OT] Hvad er en tube? [/OT]

Objekter af forskellig art, som i valgfri størrelse kan "klikkes" på
et lærred eller bruges til at male med og en masse andet fun. Brug af
tuber er skam lidt af en kult
Hilsen emj

Fra : Ricko.2

Dato : 25-10-02 10:29

Enig

Fra : Digit

Dato : 25-10-02 11:16

"emj" ræsonnerede, og skrev d. 25 okt 2002:

> Objekter af forskellig art, som i valgfri størrelse kan "klikkes" på
> et lærred eller bruges til at male med og en masse andet fun. Brug af
> tuber er skam lidt af en kult

Jeg kan huske en gang -for nogle år siden- hvor jeg legede lidt med PSP.
Der var det muligt at brushe med en ild tekstur (og nogle andre picmaps)...
det var så vidt jeg husker jævnt kewl. Der var måske en tube?

Fra : emj

Dato : 25-10-02 11:34

On 25 Oct 2002 10:16:14 GMT, Digit <CONSIDER-THIS@CRAP.ORG> wrote:

>Jeg kan huske en gang -for nogle år siden- hvor jeg legede lidt med PSP.
>Der var det muligt at brushe med en ild tekstur (og nogle andre picmaps)...
>det var så vidt jeg husker jævnt kewl. Der var måske en tube?

Nej.

Hilsen emj