OT: Men gud hvor det dog passer *GH*
Fra : Monsieur

Dato : 24-10-02 21:21

Vi hører altid om de uskrevne regler fra kvindernes side. Her er et regelsæt
FRA mænd TIL kvinder: De er nummererede.
Numrene er ikke en fejl. Ellers vil prioriteringen bare blive brugt imod os
i en diskussion med en kvinde.

Regel nr. 1: Spørg os om det, du ønsker. Små vink virker ikke. Selv
klare vink virker ikke. Selv vink med en vognstang virker ikke. Bare sig
det, du vil sige.

Regel nr. 1: Vi husker ikke datoer. Punktum. Skriv fødselsdage,
bryllupsdage, forlovelsesdage og andre dage, du ønsker at vi husker, på
en kalender, som du hænger op. Husk os på at kigge på kalenderen
jævnligt. Helst i god tid inden dagen, hvis du altså vil se gaver.

Regel nr. 1: De fleste mænd ejer højst en håndfuld sko. Forvent ikke,
at vi kan se hvilke af dine 30 eller 40 par, der ser bedst ud til din kjole.

Regel nr. 1: "Ja" og "Nej" er helt perfekte svar til de fleste
spørgsmål.
Vi behøver ingen lange udredninger. Bare kom til pointen.

Regel nr. 1: Kom kun til os med et problem, hvis du vil høre et forslag
til en løsning eller have vores hjælp. Det er hvad vi mænd gør.
Sympati-lytninger er noget, du har veninder til.

Regel nr. 1: En hovedpine, der har varet 17 måneder, er et problem.
Noget man går til lægen for.

Regel nr. 1: Tjek olien på din bil jævnligt. Vil du ikke nok? Damp
eller røg ud af motorhjælmen er ikke et tegn på, at du snart skal gøre det.
Men at det er for sent.

Regel nr. 1: Alt hvad vi har sagt i en diskussion for seks måneder
siden må ikke vendes mod os i en ny diskussion. Faktisk udløber gyldigheden
og
alle argumenter efter syv dage. Vi er genetisk programmerede til at glemme
ældre diskussioner med kvinder. En mands hjerne kan ikke rumme så
mange ligegyldige eller følelsesmæssige problematikker.

Regel nr. 1: Hvis du synes, du er fed, så er du det formentligt. Lad
være med at spørge os. Vi nægter at svare, for et hvilket som helst svar
giver os problemer.

Regel nr. 1: Hvis vi har sagt noget, der kan forstås på to måder, og
den ene gør dig ked af det eller gal, så mente vi det på den anden.

Regel nr. 1: Du må enten bede os om at gøre noget, eller fortælle os
hvordan du vil have det gjort. Ikke begge dele. Hvis du allerede ved
bedst, så gør det selv.

Regel nr. 1: En fjernbetjening er mandens eksklusive ejendom. Accepter
dette. Og for resten: "jo, vi kan godt se seks programmer samtidigt".

Regel nr. 1: Når det er muligt, så venligst sig det, du vil sige, når
der er reklamer. Ikke midt i fodboldkampen. Og husk regel nr. 1 om at komme
til pointen hurtigt.

Regel nr. 1: Christoffer Columbus kunne finde et kontinent helt uden
anvisninger af sin kone. Vi behøver heller ikke at få angivet retningen.
Slet ikke fra en, der vender kortet på hovedet.

Regel nr. 1: Et forhold vil aldrig forsætte med at være som de første
to måneder af forholdet. Kom over det og kom videre. Og lad være med at
klynke til dine veninder.

Regel nr. 1: Alle mænd ser maksimalt 16 forskellige farver. Ligesom
Windows 3.11. For os er Aubergine en fransk frugt ikke en farve. Fersken
er ligeledes en frugt. Vi har ikke en ide om, hvad det er, du taler om,
når du siger ferskenfarvet. Den er jo gul indvendigt og orange udvendigt.
Jordfarver???? Jord er da bare brun, ikke? Og cremefarvet er da en
vits. Al den creme vi ser dig putte på er sgu' da hvid.

Regel nr. 1: Hvis det klør, klør vi. Uanset hvor.

Regel nr. 1: At vi holder om de ædlere, dele når vi sidder ned, er
ikke unaturligt. Det er en genetisk programmeret funktion, der konstant
checker, at vi er forplantningsduelige.

Regel nr. 1: Mænd er ikke tankelæsere. Vores manglende evne til at
læse tanker er ikke noget bevis for, hvor lidt vi elsker jer.

Regel nr. 1: Hvis vi spørger dig, om der er noget galt, og du svarer
"ingenting", så opfører vi os som om, der ikke er noget galt. Uanset
hvor spidst du siger det. Vi ved du lyver, men vi gider ikke besværet med at
få dig til at sige det.

Regel nr. 1: Hvis du giver os et spørgsmål, som du helst ikke vil høre
svaret på, så lad være med at spørge eller forvent et svar, du ikke
vil høre.

Regel nr. 1: Når vi skal ud, så er alt hvad du ta'r på godt nok. Du
ser faktisk brandgodt ud i det. Så du behøver ikke spørge os fremover.

Regel nr. 1: Spørg os ikke om hvad vi tænker på, med mindre du ønsker
at drøfte emner som sex, sport, navlefnuller, kropslyde, biler eller
andre kvinder.

Regel nr. 1: Du har nok tøj.

Regel nr. 1: Du har for mange sko.

Regel nr. 1: Øl, biler, cigarer og cykler er lige så spændende for
os som sko for dig.

Regel nr. 1: Jeg ER i form. RUND er en form.

Fra : Hekto

Dato : 24-10-02 21:40

In article <3db855b3$0$34813$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
fnug@olesen.dk says...

Lige på kornet! *roflpmp*

--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 24-10-02 23:45

> Lige på kornet! *roflpmp*

Dén var ny - forklaring..?

// Troels

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 24-10-02 23:52

> Dén var ny - forklaring..?

Hmmm. Gætter lige selv:

Rolling On The floor laughing, peeing my pants!

// Troels

Fra : Hekto

Dato : 25-10-02 09:26

In article <3db8798f$0$3408$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
puttitat@adslhome.dk says...

> Hmmm. Gætter lige selv:
>
> Rolling On The floor laughing, peeing my pants!
>
> // Troels

Yep!
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Fra : Denise

Dato : 25-10-02 06:40

ROTFLASTC
"Rolling On The Floor Laughing And Scaring The Cats"

Jamen, er det ikke bare skønt at vi er så forskellige, og at vi også ved det

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfm.divvy.dk/?id=37

Fra : Hekto

Dato : 25-10-02 09:30

In article <3db8d98b$0$28802$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk says...
> ROTFLASTC
> "Rolling On The Floor Laughing And Scaring The Cats"
>
> Jamen, er det ikke bare skønt at vi er så forskellige, og at vi også ved det

Jo; men hvis nu ikke begge parter har erkendt forskellighederne, eller
ved det i forvejen?
Så kan man jo bruge megen unødig tid på at diskutere det, og forsøge
at få den anden til at 'gå imod naturen'!

Poor cats! *G*

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 25-10-02 10:58

> ROTFLASTC
> "Rolling On The Floor Laughing And Scaring The Cats"

ROTFLMAOSTC

Rolling On The Floor Laughing My Ass Off, Scaring The Cats

// Troels

Fra : Denise

Dato : 25-10-02 11:31

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message

> ROTFLMAOSTC
>
> Rolling On The Floor Laughing My Ass Off, Scaring The Cats
>

> // Troels

ROTFLHOLCCF
Rolling On The Floor Laughing Hysterically Out Loud Collecting Cat Fur

Denise

Fra : SLP/JM

Dato : 25-10-02 06:43

Ku' du i det mindste ikke ha' været bare en anelse kreativ og erstattet ord
som "bil" med motorcykel og "fodboldkamp" med en eller anden form for
mc-sport, så dine udgydelser om dit indholdsløse liv havde et minimum af
relevans?

--
Susanne

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-10-02 08:04

SLP/JM wrote ...
> [...]
> kreativ og erstattet ord som "bil" med motorcykel
> og "fodboldkamp" med en eller anden form for
> mc-sport, så dine udgydelser om dit indholdsløse

*klap*klap*klap*

Enig.

Og så skal vi vist fremover til at henvise vittigheder til

--
Mikkel

Fra : Denise

Dato : 25-10-02 08:12

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message
> [...]
>
> *klap*klap*klap*
>
> Enig.
>
> Og så skal vi vist fremover til at henvise vittigheder til

Jeg synes da det er meget sjovt, at der af og til kommer en griner herinde,
blandt alt det tekniske.
Det behøver jo ikke være selvhøjtideligt og surt det hele vel ?.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-10-02 08:20

Denise wrote ...

> Jeg synes da det er meget sjovt, at der af og til kommer en
> griner herinde, blandt alt det tekniske. Det behøver jo ikke
> være selvhøjtideligt og surt det hele vel ?.

Klart, jeg siger jo heller ikke at det er forbudt at skrive sjove
historier der på en eller anden måde involverer motorcykler. Faktisk er
det jo oftests de bedste historier
Den første vittighed om gud og HD var da også meget festlig, men jeg
mener stadig vi bør trække en grænse ved vittigheder der ikke har noget
som helst med motorcykler at gøre.
Hvis man vil læse den slags vitser kan man jo netop abonnere på
dk.snak.vittigheder

--
Mikkel

Fra : Mich@el

Dato : 25-10-02 19:18

Hej mikkel

Mikkel Christensen skriver:

> Den første vittighed om gud og HD var da også meget festlig,

Hmmm, den kender jeg ikke. !!! Og da vi på mit arbejde "kun" er 3 der kører
riskoger mens der er 5 harley drenge, så ville jeg da gerne høre den
vittighed, da vi må lægge meget øre til harley drengenes hån over for vores
riskogere, som de plejer at kalde vores elskede MC`er.

Meeen vi er nu alligevel gode venner og kolleger.....

Og alle ved jo dybest set hvorfor nogle mennesker kører HD !!!!!!!!!

Det er jo en genial MC for mennesker der ikke har stedsans, de behøver blot
følge oliesporet hjem.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-10-02 22:48

"Mich@el" wrote:

> Og alle ved jo dybest set hvorfor nogle mennesker kører HD !!!!!!!!!
>
> Det er jo en genial MC for mennesker der ikke har stedsans, de behøver blot
> følge oliesporet hjem.

Efter de er kommet med de nye twincam modeller er de dog også gået over til
bagernavigation.

Ib Jakobsen

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 27-10-02 17:14

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message

> [...]
herinde,
> blandt alt det tekniske.
> Det behøver jo ikke være selvhøjtideligt og surt det hele vel ?.

Siden hvornår er MC´er og MC´isme blevet højtideligt og surt?? Selv en kold
regnvejrs oktoberdag kan stadig få smilet frem på mit ansigt når det går der
ud af.

Per Milborg Pedersen

Fra : Bikegrrl

Dato : 25-10-02 16:31

"Monsieur" <fnug@olesen.dk> wrote in

> [...]
> regelsæt FRA mænd TIL kvinder: De er nummererede.
> Numrene er ikke en fejl. Ellers vil prioriteringen bare blive brugt

Hey - du glemte den vigtigste ...

Regel nr. 1: vi kan ikke gøre for det, sådan ER vi bare!

Hilsner
Trine
Yamaha FZR 600 (lige sat i hi i dag)