En kommentar ønskes...
Fra : Martin Petersen

Dato : 24-10-02 20:02

Jeg har smidt et stykke musik på min hjemmeside, som jeg synes i skal
prøve at lytte til.

Adressen er:

http://knopfisk.homepage.dk

Det skal bemærkes at det er optaget live. Jeg har stået for lyden, og
bandet er et par kammerater. (Violin, klarinet, trommer, mandolin og
bas).

Jeg kunne godt tænke mig et par kommentarer til musikken, samt
optagelsen (hvis der kan siges noget om det ).

Om ikke andet så for at have lidt andet at snakke om, end det og det
nummer fra den og den reklame.

- Martin

Fra : Jan A Hansen

Dato : 24-10-02 22:27

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har smidt et stykke musik på min hjemmeside, som jeg synes i skal
> prøve at lytte til.

Moldavisk folkemusik optaget ved Tirana hav og indsø ?

Fra : Kas.

Dato : 25-10-02 12:14

Jeg synes, det er meget flot. Stykket har en god opbygning, er meget
stemningfuldt, og så synes jeg også det er godt, den måde i lader stykket
udvikle sig på.

Med hensyn til optagelsen, så er den ok, men bærer dog præg af at være
optaget live.

Hvordan er stykket lavet? Er det hele udskrevet på noder, eller improviserer
I over temaet (selvfølgelig bortset fra bassolo-stykket f.eks.)?

Mvh. Kasper

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 26-10-02 22:30

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har smidt et stykke musik på min hjemmeside, som jeg synes i skal
> prøve at lytte til.

Umiddelbart cool nummer. Men det bliver nok lige lidt for langt...som om
temaet bliver kørt for langt ud. Og så savner jeg et decideret højdepunkt.
Men ellers er det dejligt og meget ukommercielt; trommerne minder en del om
GYBE!, men det er kun en god ting. Glæder mig til at høre mere.

---Jacob---