Problemer med McAfee og zonealarm - sammen~
Fra : GO

Dato : 24-10-02 20:19

Jeg fik i går mulighed for, med "mcafee intant updater" at hente vers. 7 af
mcafee virusscan.

Nå men.... fint nok tænkte jeg - og lod den gøre hvad den mente den skulle
gøre.

Efter at have slettet vers. 6 og installeret vers. 7 begyndte problemerne.

Først ville den ike starte efter reboot - den kunne ikke loade recapi.dll
Så mente den at min licens var udløbet
-og ... sidst men ikke mindst - gik VsMain.exe ned hvergang jeg manuelt
prøvede at hente
opdateringer til dat'en.

Nå men efter 3 timers intensiv chatten på mcafee suport fik vi has på de to
første problemer
- men det med at den går ned når man manuelt bruger "instant updater" fik vi
ikke løst.

Det endte med at jeg var nødt til at intallere vres. 6 igen.

Er der andre der har tilsvarende oplevelser og/-eller ved hvordan man løser
prblemet ?

Og så det der med zonealarm -.&%/?$£?

Ja .. jeg ved godt at mange herinde er trætte af spørgsmål vedr. ZA - men
jeg havde
efterhånden vændet mig til den - og var egentligt ganske tilfreds.

- nå .. men.. efetr at have installeret vers 6 igen er der åbenbart gået ged
i et eller andet med
ZA. Ihvertfald er min maskine 4-5 minutter om at starte op efter og loade
virusscan og ZA
- af og til lykkedes det den ikke at starte virusscan, som så bliver blå.

Hvad kan der være galt her ? - jeg ellers ikke haft problemer med de to
sammen før.

Med venlig hilsen

GOrm

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-10-02 23:06

On Thu, 24 Oct 2002 21:19:09 +0200, "GO" <go31x@yahoo.com> wrote:

> Jeg fik i går mulighed for, med "mcafee intant updater" at hente vers. 7 af
> mcafee virusscan.

Prøv dk.edb.sikkerhed.virus.

-A
--