Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera købes.:
Fra : Jesper

Dato : 24-10-02 19:26

Hejsa....

Da jeg er i den heldige situation at blive far, syntes jeg det gamle kamera
skal byttes ud med et digital kamera.

Jeg har været i flere butikker og kigget på diverse modeller, men vil
primært prøve at købe et brugt kamera.

Den skal indeholde følgende features

> 2.11 megapixels
> 16 MB ram
3* zoom
Pris omkring 3500-4000 kr.

Er der nogen der har et sådan i overskud hører jeg gerne fra jer.

Jesper Madsen madthom@stofanet.dk

Fra : Keld Gydum

Dato : 24-10-02 19:59

Hej Jeper ...

Prøv at stille det samme spørgsmål i :

Det er det rigtige sted for Annoncer og handel ...

Med venlig hilsen
Keld

--
Køb og Salg høre hjemme i Markedsgrupper !
Annoncer - køb og salg - Læs mere på denne link:

Fra : Lars [8210]

Dato : 24-10-02 20:07

"Jesper" <madthom@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> 3* zoom
> Pris omkring 3500-4000 kr.
>
> Er der nogen der har et sådan i overskud hører jeg gerne fra jer.

Kik brugt-markeder på siden http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm
mvh
Lars

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-02 22:20

Hvorfor så ikke købe et nyt når nu det alligevel koster mindre end
det?

On Thu, 24 Oct 2002 20:25:44 +0200, "Jesper"