Firewall komponent
Fra : PA

Dato : 24-10-02 18:52

Kan det passe der ikke findes firewall komponenter til Delphi.
En gut jeg snakkede med sagde at det var en driver der skulle laves -
ikke noget delphi kunne klare ?
--
PA

Fra : Lars B. Dybdahl

Dato : 28-10-02 13:42

Ja, medmindre du mener noget andet med firewall end de fleste.

Mange er af den mening, at man slet ikke kan lave en ordentlig firewall som
et Windows program, men at den er nødt til at være ekstern og baseret på et
andet operativsystem.

Lars Dybdahl.

--

Dybdahl Engineering: http://dybdahl.dk/