Filtre i Cisco 677
Fra : René Iversen

Dato : 24-10-02 18:02

Ved ikke om det er off-topic, but here goes...

Jeg sidder og roder med filtre, men kan bare ikke få det til at virke.

Mit ønske er, at som standard skal ALLE ip'er være nægtet udgående og
indgående trafik. Og så skal der sættes filter op så fx ip 10.0.0.10 har
adgang som om ingen filtre var sat op...Det ender hele tiden med at der ikke
er forbindelse til nettet fra 10.0.0.10 så jeg gør jo nok noget forkert.

Mvh.

René

Fra : Bo Simonsen

Dato : 24-10-02 22:01

René Iversen wrote:

> [...]
> er forbindelse til nettet fra 10.0.0.10 så jeg gør jo nok noget forkert.

Jeg tror de bedre kan hjælpe dig i:

      dk.edb.netvaerk

--
Mvh. Bo