plumben
Fra : Hemmje

Dato : 24-10-02 17:25

Er her en fra Slagelse ellert omegn der vil fjerne plomben fra min vespa
ciao ? Selføgelig får du betaling for det skriv venligst hvis i kan et bagepulver, jeg nu engang havde, og den blev

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 24-10-02 17:22

On Thu, 24 Oct 2002 16:24:41 GMT, "Hemmje" <Hemmje.news@kandu.dk>
wrote:

>Er her en fra Slagelse ellert omegn der vil fjerne plomben fra min vespa
>ciao ? Selføgelig får du betaling for det skriv venligst hvis i kan
> et bagepulver, jeg nu engang havde, og den blev

Jeg tror ikke bagepulver kan bruges...

/Martin

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 24-10-02 18:15

"Martin L. Johansen" <not@shown.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke bagepulver kan bruges...

Jo vis man blander det som en melbombe og hælder et i krumtaphuset samt
skynder sig at lukke alle huller, så skal der nok ske ting og sager dernede!

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 25-10-02 08:47

On Thu, 24 Oct 2002 19:15:01 +0200, "Michael Frederiksen"
<chipmaster@get2net.dk> wrote:

>Jo vis man blander det som en melbombe og hælder et i krumtaphuset samt
>skynder sig at lukke alle huller, så skal der nok ske ting og sager dernede!

Undskyld, du har ret

/Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-10-02 19:24

"Hemmje" <Hemmje.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ciao ? Selføgelig får du betaling for det skriv venligst hvis i kan
et bagepulver, jeg nu engang havde, og den blev

Brug nu et ordentligt program til at poste med, alle disse ting med
bagepulver og andet, det hører jo ikke hjemme i denne gruppe.

Kim Larsen