Weeeeeiiiiii
Fra : Brian Wendelbo

Dato : 24-10-02 16:34

ja jeg kunne ikke nære mig.. havde ellers belsuttet mig for at opstalle
motorcyklen, men vejret var sku for indbydende til at lade være..... Så jeg
drønede ned på tanken efter karburatorsprit, og tankede så fuld op og så
måtte jeg lige en tur rundt i århus en halv times tid.. det var kanon vejr..
da je gkom hjem kom regnen, og den kunne så lige skylde det støv af jeg ikke
selv havde kørt af, og så ellers lige en omgang autoshampoo, og så ind under
dækket igen..

damn det var godt lige at komme ud og lufte lidt.

Brian Wendelbo
yzf1000r rød

http://kajogstjernerne.homestead.com/erikpedersen.html

Fjern X i adr. ved svar

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 24-10-02 17:03

Ja, der er længe til næste år

Ses til X-Mas

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 24-10-02 21:08

Jebs jeg tæller ned til begge begivenheder

Brian W.

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 24-10-02 21:21

> damn det var godt lige at komme ud og lufte lidt.

Jep!!
Kawaen har også bare stået og kigget i et par uger, men idag skinnede solen,
så jeg måtte lige ud igen.
Et tryk på start knappen og den sprang igang(KawaPower Rules).
Så lige en hurtig tur på 100 km ud omkring Ballerup ,Ågerup,Hedehusene og
hvad det nu ellers blev til..((-:
Lææækkert!!
Håber vi får flere tørvejrsdage.
Mvh
Rasmsu ZX9R-C (med sprit nye Pilot sport, på, så jeg kunne godt stå fast)

Fra : Bo-gsxR

Dato : 25-10-02 00:17

> Så lige en hurtig tur på 100 km ud omkring Ballerup ,Ågerup,Hedehusene og
> hvad det nu ellers blev til..((-:
> Lææækkert!!

JEP
Så var det sku godt vi ikke ramlede sammen, jeg fik også
lige spolet 135km mere på klokken. og det var mellem
hedehusene, ledøje, smørumnedre og sengeløse.
der er nogle fede små bakker ved sengeløse ( tror jeg ) hvor
man går på baghjul hen over og nogle 90 graders sving med
pæn asfalt.

- hvem fanden har brug for lykkepiller når man har mc og solen skinder

bo-gsxR og stort smil

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 25-10-02 06:28

"Bo-gsxR" <anonym@anonym.dk> skrev i en meddelelse

> - hvem fanden har brug for lykkepiller når man har mc og solen skinder
>
> bo-gsxR og stort smil

hehe nej det er verdens fedeste følelse at komme ud og lufte en gang i
mellem...
Håber bestemt ikke at det var sidste tur i år....

Brian W.

Fra : RasmusZX9R

Dato : 01-11-02 16:56

> Håber bestemt ikke at det var sidste tur i år....

Det var det ikke!!
Jeg fik lige spolet 100 km mere på uret, onsdag...((¤:
Der er bare alt for få at lege med!!
Hvor er I henne?
Mvh
Rasmus ZX9R-C og ZX6R-G (til salg)

http://www.kandu.dk/

Fra : m.grewy

Dato : 01-11-02 17:26

"RasmusZX9R" <RasmusZX9R.news@kandu.dk> wrote in message

> Det var det ikke!!
> Jeg fik lige spolet 100 km mere på uret, onsdag...((¤:
> Der er bare alt for få at lege med!!
> Hvor er I henne?

Jeg var da også ude at køre ca 100 km onsdag :)
Men det var også den sidste tur i år :(

Michael

Fra : Richard Pade

Dato : 01-11-02 17:58

"m.grewy" wrote:

> Jeg var da også ude at køre ca 100 km onsdag :)
> Men det var også den sidste tur i år :(

Var også ude små 100 km i går og nyde den rent fortryllende,
gråvioletrosa solnedgangshimmel, men til gengæld var det ikke
sidste gang i år - forhåbentlig da;)

Richard

Fra : Bo-gsxR

Dato : 01-11-02 19:25

> Der er bare alt for få at lege med!!
> Hvor er I henne?

du siger da bare til hvis du vil ha selskab på turen!

> Mvh
> Rasmus ZX9R-C og ZX6R-G (til salg)

bo-gsxR750, som også er vild med vejene mellem greve og ballerup