Ethernetkort til Performa 5300
Fra : T. Nielsen

Dato : 24-10-02 13:33

Jeg har en gammel Macintosh Performa 5300 (den med indbygget TV kort)
som jeg gerne vil have koblet til et adsl netværk.
Hvilket netkort (ethernet) skal jeg anvende i Performaen?
Hvor køber jeg kortet (evt brugt)?
Kan den fungere med et 10/100 kort?

mvh
Thorkild Nielsen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 24-10-02 17:28

T. Nielsen <chr.havn@privat.dk> wrote:

> [...]
> som jeg gerne vil have koblet til et adsl netværk.
> Hvilket netkort (ethernet) skal jeg anvende i Performaen?

Prøv at få fat i Esben Harbo !

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 24-10-02 21:41

T. Nielsen <chr.havn@privat.dk> wrote:

> Hvilket netkort (ethernet) skal jeg anvende i Performaen?
> Hvor køber jeg kortet (evt brugt)?

Du skal have et kort til PDS slotten eller comunication slotten. PDS
kortene plejer at være lettest at få fat i. Pas på at det er med RJ45
stik og ikke coax.

Prøv at kik i "marked" hos www.mediamac.dk

Martin

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 26-10-02 08:34

in article 1fkkxix.1oz9opu1ii1eleN%spam_spam_spam@talent.dk, Martin
Bredthauer at spam_spam_spam@talent.dk wrote on 24/10/02 22:40:

> Prøv at kik i "marked" hos www.mediamac.dk

Ja, der er faktisk et til salg i øjeblikket, og har har været der et stykke
tid nu.