Michael Dudikoff og en sump?
Fra : Soeren Peter Sohl Je~

Dato : 24-10-02 13:58

Fra : Morten DH

Dato : 24-10-02 15:18

"Soeren Peter Sohl Jessen" <ssohl@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
news:Pine.GSO.4.44.0210241456210.16097-100000@luke.cs.auc.dk...
Jeg leder efter en film hvor Michael Dudikoff (American Ninja m.m) bliver
kidnappet. Kidnapperne er nogle menneskejægere der more sig ved at jagte
fortabte sjæle i denne sump. De har hver især en speciel udklædning og et
våben. Andet kan jeg ikke huske men håber I kan hjælpe?

Jæger uden nåde på DK video - originalt hedder den Avenging Force
(http://us.imdb.com/Title?0090678)

Fra : Henrik

Dato : 25-10-02 00:12

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in news:ap8vf5$qg5$1@sunsite.dk:

> http://us.imdb.com/Title?0090678

En dårlig film, men den fremstår stadig som en klassiker pga man var ung og
uvidende.

Fra : Morten DH

Dato : 25-10-02 16:29

"Henrik" <ytt@ll.not.real> skrev i en meddelelse

> En dårlig film, men den fremstår stadig som en klassiker pga man var ung
og
> uvidende.

He he vi må være på nogenlunde samme alder

Fra : Søren Sohl

Dato : 25-10-02 23:05

> og
>
> He he vi må være på nogenlunde samme alder

Jeg tror ikke jeg kan være mere enig. Jeg kan kun huske de seje masker og så
den sump hvilket var alt for sejt. En speciel feature ved mr. Dudikoff synes
at være hans ansigtsudtryk der aldrig ændrer sig, se bare:
http://members1.chello.nl/~p.lankreyer/dudikoff/pics-rare.htm

Fra : Simon Pedersen

Dato : 26-10-02 02:36

"Søren Sohl" <ssohlREMOVE@cs.auc.dk> wrote in message

> [...]

synes
> at være hans ansigtsudtryk der aldrig ændrer sig, se bare:

Fuldstændig korrekt. Meget i stil med :
Dolph Lundgren
Van Damme
Keanu Reeves
Christoffer Slambert

Så der er ikke så meget der har ændret sig. I det mindste var Dudikoff ninja
og det tæller helt klart i plus.

/SaP\

Fra : Morten DH

Dato : 26-10-02 15:47

"Simon Pedersen" <flowbreakers@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Keanu Reeves
> Christoffer Slambert
>
> Så der er ikke så meget der har ændret sig. I det mindste var Dudikoff

Øhh hallo... der er da kun en rigtig sten-ansigt konge og det er da gode
gamle Charles Bronson... Glemmer andrig jeg læste en anmeldelse af en CB
film hvor anmelderen kommenterer hans "wooden-indian preformance" - og jeg
kan faktisk godt lide ham BTW...