cursor problem
Fra : John Nielsen

Dato : 24-10-02 13:56

Jeg bruger VB6 og har et meget underligt problem som jeg er ved at
blive småskør af *G*

Når brugeren trykker på en knap, ønsker jeg at placere cursoren i et
bestemt felt bagefter.
Det virker også når jeg bruger debug et step ad gang eller når jeg
bruger msgbox; men når jeg kører uden dem, virker det ikke for
cursoren bliver for den er. Jeg ønsker cursor skal placeres i et
text-felt, hvor brugeren så kan indtaste nogle data
Jeg har prøvet, som MS anbefaler, setfocus i activate på formen; men
det kan jeg hellere ikke så til af virke

Er der nogle der har nogle gode ideer til en løsning

PÅ forhånd tak

John

Fra : Torben Frandsen

Dato : 24-10-02 14:49

"John Nielsen (slet 3FY5M)" <johnkurt@3FY5Mofir.dk> skrev

> Jeg har prøvet, som MS anbefaler, setfocus i activate på formen; men
> det kan jeg hellere ikke så til af virke

Det forstår jeg ikke lige. Din Click-event og din Activate-event er to
forskellige ting, og Activate skulle ikke gerne spille når du klikker. Hvad
sker der hvis du kalder TextBox1.SetFocus i din Click-event?

Torben