6510
Fra : Ole Germer

Dato : 24-10-02 13:01

Hey !!

Jeg har tænkt mig at købe en nokia 6510..

Er der nogen der kan sige mig fordelene og ulemperne ved denne telefon??

På forhånd tak !!

Germer

Fra : Jesper KA

Dato : 24-10-02 13:29

"Ole Germer" <Olegermer@hotmail.com> wrote in message
> Hey !!
>
> Jeg har tænkt mig at købe en nokia 6510..

God ide

> Er der nogen der kan sige mig fordelene og ulemperne ved denne
telefon??

Prøv at læse gruppen igennem .. det er flere der
spørger men der er få hvis overhovedet nogle
der klager over telefonen og det burde sige alt.

Hvis ikke så kan jeg fortælle at det er en god telefon
den virker og virker og virker, den har få bugs der
påtræder meget sjældent og kvaliteten er i top.

Regards

Fra : Anne Stokholm

Dato : 24-10-02 13:32

"Ole Germer" <Olegermer@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har tænkt mig at købe en nokia 6510..
>
> Er der nogen der kan sige mig fordelene og ulemperne ved denne telefon??

Der har flere gange tidligere været skrevet om denne model her i gruppen.
Måske kan du få noget ud af de ældre indlæg.

Men derfor kan jeg da godt give mine erfaringer med, selvom jeg ikke har
haft telefonen så længe.

Efter min mening er der en del fordele ved denne model. Den virker solid
trods dens størrelse. Tasterne er også trods størrelsen gode at trykke på.

Endvidere har telefonen en masse funktioner, som du kan læse på
www.nokia.dk. Strømen holder den fint, og når man lærer menusystemet at
kende, er dette også overskueligt.

Det er en lille telefon med mange funktioner. Langt flere end jeg tror at en
normal person overhovedet får brug for.

Direkte ulemper har jeg ikke fundet endnu. Måske kommer det (hope not).

Held og lykke

/Anne Stokholm

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Georg

Dato : 29-10-02 23:05

Jeg har selv købt to, en til gave, og den anden solgte jeg senere pga.
likviditetsproblemer. Begge har fungeret upåklageligt i mere end 7 mdr.