Andet multimedie
bentjuul 3670
Grafikdesign til programmer, hvem kan lave~
Fra : Lars Jeppesen

Dato : 24-10-02 10:54

Hejsa,

Jeg står mangler en der kan lave noget grafik til et program jeg udvilker.
Jeg mangler grafik til knapper, icon'er osv.

Kender I nogen ?

Jeg har søgt på nettet, men jeg kan kun finde folk der laver webdesign (dem
er der til gængæld rigtigt mange af)

Mvh
Lars Jeppesen

JVL Industri Elektronik A/S

Fra : Digit

Dato : 24-10-02 11:03

»Lars Jeppesen« ræsonnerede, og skrev:

| Jeg står mangler en der kan lave noget grafik til et program jeg
| udvilker. Jeg mangler grafik til knapper, icon'er osv.
|
| Kender I nogen ?

Tjek din mail.

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?

»Left are the kings of the carnival creation,
carrying out the echoes of the fallen«
Dimmu Borgir

Fra : Per Christoffersen

Dato : 24-10-02 11:27

"Lars Jeppesen" <lj_remove_this@jvl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kender I nogen ?
>
> Jeg har søgt på nettet, men jeg kan kun finde folk der laver webdesign

Du finder næppe en grafiker, der decideret har slået sig op på at lave
iconer mv.
En webdesigner eller en anden der er vant til at arbejde digitalt vil
sikkert være et godt bud.
Der er store usability spørgsmål involveret i icon designet, så en der er
vant til at arbejde med interaktivitet vil klart være at foretrække.

/Per

--
www.comonto.dk
Levende digtialt design

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 24-10-02 12:26

Lars Jeppesen skrev: (messageID:

> Jeg står mangler en der kan lave noget grafik til et program jeg
> udvilker. Jeg mangler grafik til knapper, icon'er osv.
>
> Kender I nogen ?

Her er een, der laver ikoner:
http://www.foood.net/icons/icon-request.htm

--