Tiscali bliver til Telmore...
Fra : Lars Raaby

Dato : 24-10-02 07:25

Telmore køber Tiscali.
Nyheden er set på JP online.

http://www.jp.dk/itogc:aid=1478028/

Lars Raaby

Fra : Dan Molberg

Dato : 24-10-02 09:48

"Lars Raaby" <nospam2@raaby.dk> wrote in message
news:3db79251$0$3364$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Telmore køber Tiscali.
> Nyheden er set på JP online.
>
> http://www.jp.dk/itogc:aid=1478028/
Var jo nok lidt deres i forvejen.... Mener det er den samme person der har
startet begge firmaer... (Telmore og Image Scandinavia)

Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 24-10-02 11:55

"Dan Molberg" <beyond@repair.void> wrote in message
> "Lars Raaby" <nospam2@raaby.dk> wrote in message

> Var jo nok lidt deres i forvejen.... Mener det er den samme person der har
> startet begge firmaer... (Telmore og Image Scandinavia)

Det er det også. Men han solgte jo Image Scandinavia til WorldOnline (senere
Tiscali). Og startede vel Telmore for nogen af pengene.

Fra : Dan Molberg

Dato : 24-10-02 15:25

"Jens Beltofte Sørensen" <jbs@efusion.it> wrote in message

> Det er det også. Men han solgte jo Image Scandinavia til WorldOnline
(senere
> Tiscali). Og startede vel Telmore for nogen af pengene.
Ja, gamle Frank, kan stadig huske de gamle lokaler inde i Livjægergade:)
Resten har han vil brugt på Ole's slips:)

Fra : Jean

Dato : 24-10-02 15:17

Lars Raaby skrev:
> Telmore køber Tiscali.
> Nyheden er set på JP online.
>
> http://www.jp.dk/itogc:aid=1478028/

Der var de heldige, så kan de få en ordentlig minutpris...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-10-02 16:06

"Jean" <ask@me> wrote in message

> Der var de heldige, så kan de få en ordentlig minutpris...

Måske forsætter kunderne bare til Tiscali´s priser og kundevilkår?

Men det ville selvfølgelig være meget nemmere at overflytte kunderne

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-10-02 18:29

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote in

> Måske forsætter kunderne bare til Tiscali´s priser og kundevilkår?

Tvivler - det ville da ødelægge Telmores gode rygte ;) (og desuden
være alt for besværligt)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Jean

Dato : 24-10-02 21:04

Bjarke Hansen skrev:
"> Måske forsætter kunderne bare til Tiscali´s priser og kundevilkår?

> Men det ville selvfølgelig være meget nemmere at overflytte kunderne

Det er sandt... men jeg tror de bliver overført...

Mvh Jean