Tilknytning af specifik lyd til person i c~
Fra : dj

Dato : 24-10-02 07:16

Hej

Nogen som kan fortælle mig hvordan jeg knytter forskellige ringertoner til
forskellige personer i telefonbogen i siemens c55 ??

På forhånd tak

/Frank

Fra : Jakob Svendsen

Dato : 24-10-02 18:28

"dj" <kjeldsen66@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Nogen som kan fortælle mig hvordan jeg knytter forskellige ringertoner til
> forskellige personer i telefonbogen i siemens c55 ??

Du gemmer blot navnet under en gruppe (venner/familie etc.) og tilføjer en
ringetone til denne gruppe.

Håber det var til nytte.

PS Find fede poly. ringetoner på www.siemensinfo.de

Fra : dj

Dato : 24-10-02 18:51

> PS Find fede poly. ringetoner på www.siemensinfo.de

hvordan får man dem over i tlf'en?

frank

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-10-02 20:12

> hvordan får man dem over i tlf'en?

WAP er din ven hvis du ikke har et datakabel (men WAP er ikke ven med
din økonomi!)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : dj

Dato : 24-10-02 20:59

"Henrik Stidsen" <spamtrap@spammer.dk> skrev i en meddelelse
> "dj" <kjeldsen66@hotmail.com> wrote in

> WAP er din ven hvis du ikke har et datakabel (men WAP er ikke ven med
> din økonomi!)

he he, ok.....så måske jeg skal invistere i et sådant !!!

Frank

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-10-02 16:42

> så måske jeg skal invistere i et sådant !!!

Den konklusion er jeg også kommet til - nu leder jeg så efter et
stedd at købe det...

Fra : dj

Dato : 27-10-02 14:17

> Den konklusion er jeg også kommet til - nu leder jeg så efter et
> stedd at købe det...

så det på teledanmarks el. sonofons hjemmeside til omkring 300 bobs

/Frank

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-10-02 20:09

> så det på teledanmarks el. sonofons hjemmeside til omkring 300 bobs

Telebutikken havde det til 349kr - tak for tippet ;)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-10-02 18:28

"dj" <kjeldsen66@hotmail.com> wrote in

> Nogen som kan fortælle mig hvordan jeg knytter forskellige
> ringertoner til forskellige personer i telefonbogen i siemens
> c55 ??

Du skal vist putte dem i en gruppe...

Fra : dj

Dato : 24-10-02 18:49

> "dj" <kjeldsen66@hotmail.com> wrote in

> Du skal vist putte dem i en gruppe...

man kan altså ikke knytte enkelte ringetoner til alle hver af de forskellige
numrer!

kun grupper.....dvs. 4-5 forskellige ringetoner!

Frank