Foto
IBM760 5420
Teil 3020
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm
Fra : Lars [8210]

Dato : 24-10-02 02:38

Hej NG

Det kunne da være godt med en mail omkring hvad jeg har overset på
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm - nu er siden efterhånden kommet et
stykke vej......

Mvh

Lars

Fra : Lotte M

Dato : 24-10-02 05:04

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev

> Det kunne da være godt med en mail omkring hvad jeg har overset på
> http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm - nu er siden efterhånden kommet et
> stykke vej......

Du er godt på vej, men der er en del fejl i din kode.

Hvis du bruger dette værktøj http://www.chamisplace.com/asp/hk.asp
- indsætter http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm og trykker go, så
får du hjælp til at rette fejlene, linje for linje.

Du kan endda få værktøjet til at generere en rettet kode.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-10-02 09:27

"Lars [8210]" wrote:

> Hej NG
>
> Det kunne da være godt med en mail omkring hvad jeg har
> overset på http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm - nu er
> siden efterhånden kommet et stykke vej......

Jeg vil godt bidrage med flg. hint, mange af dine bookmarks er
ikke rene URL's, der er nemlig mange sites der tilføjer noget til
URL'et når man går i på sitet, og den tilføjelse kommer med i
bookmarket, jeg kan gi' flg. eksempel:

Hvis vi vil ind og se Prodic's PhotoShop Tutorials, så er
adressen http://www.prodic.dk - men når vi er kommet ind på
sitet, så ændres location feldtet til
http://www.prodic.dk/test.html - og det vil også være den adresse
der gemmes, hvis man opretter et bookmark.

Problemet er, at hvis webmasteren på Prodic's PhotoShop Tutorials
laver en ændring, så vil det meget nemt kunne resultere i, at
http://www.prodic.dk/test.html er et dødt link, derfor bør man kun
linke til http://www.prodic.dk/ - det vil altid virke.

Det er blot mine erfaringer, baseret på at jeg i 4 år har drevet
http://home3.inet.tele.dk/elgo - der rummer links til over tusind
søgemaskiner og søgbare databaser.

Af forbedringer kunne jeg foreslå flg.:

1). At der ikke bruges så store overskrifter, og at der ikke er
så mange tomme linier, det virker rodet og uoverskueligt.

2). En markering ud for hvert link der angiver sprog/land, det
kan gøres som flg. eksempel (DK) - (USA) - (GB) - o.s.v.

3). At siden starter med en kort oversigt over emnerne, som
v.h.a. anker linker, så man kan hoppe direkte ned til et givent emne.

4). At der er en kort beskrivelse af hvert enkelt link.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen