Online hjælp
Fra : Per Mosgaard Larsen

Dato : 23-10-02 23:35

Hej

Jeg overvejer at lave online hjælp til min VB progam (6.0 Enterprise) på
samme måde som F1 i Outlook Express, d.v.s. med indholdsfortegnelse, indeks
og søg.

Hvilket program findes der man kan bruge, jeg har søgt i MSDN men kan ikke
finde noget fornuftigt
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe, på forhånd tak

Hilsen

Per Mosgaard Larsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-10-02 07:03

Som svar på skriblerier nedfældet af Per Mosgaard Larsen :

> [...]
> ikke finde noget fornuftigt
> Jeg håber der er nogle der kan hjælpe, på forhånd tak

Søg efter "html help workshop"
Ellers lav dem som alm html filer, det gør det fleste da HTML Help Workshop
kan være lidt frustrende at arbejde med
Hvis det er større projekter med lidt økonomi i, så er RoboHelp et rigtig
godt værktøj

mvh/Peter Lykkegaard