Hvad er jeres mening om -
Fra : Bent Andersen

Dato : 23-10-02 23:15

- at oprette et "færdigt" websted i FP 2000 ??

mvh
Bent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-02 06:33

Glimrende.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-10-02 15:20

Bent Andersen wrote:
> - at oprette et "færdigt" websted i FP 2000 ??

En ganske udmærket idé.
Arne H.Wilstrup

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-10-02 09:48

problemet være ?

Per

Fra : Bent Andersen

Dato : 25-10-02 22:49

Per skrev "hvad skulle problemet være "

Jamen der er ikke noget stort problem men ....

de forskellige "temaer" er lidt kedelige - ikke min stil - brok brok osv.
jeg mener bare er det ikke et stort arbejde at begynde at redigere alt det
man ikke synes om, så er det måske nemmere at starte fra bunden.

mvh
Bent

PS: Som det fremgår med al tydelighed er jeg ret grøn på dette område, så
bær over med mine navie spørgsmål

Fra : Per Thomsen

Dato : 04-11-02 12:48

> Per skrev "hvad skulle problemet være "

Jeg hentyede til at dit spørgsmål var opdelt i hhv. emne og body

> [...]
> jeg mener bare er det ikke et stort arbejde at begynde at redigere alt det
> man ikke synes om, så er det måske nemmere at starte fra bunden.

Jeg kan kun give dig ret - personligt vil jeg altid starte fra bunden, eller
et skelet fra tidligere brug.

> mvh
> Bent
>
> PS: Som det fremgår med al tydelighed er jeg ret grøn på dette område, så
> bær over med mine navie spørgsmål

Det er helt i orden, i øvrtigt ikke naivt.

Per