airport client + dlink base
Fra : Frans Meyer

Dato : 23-10-02 22:08

Hej!

Jeg prøve at få et airport kort i en Ibook til at finde mit nye Dlink access
point!?

Skal man lave et andet setup - hvis det ikke er en Airport base!?

Det fungere fint med min PC notebook!

vh
Frans

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 23-10-02 22:56

Frans Meyer <frans@_pc.dk> wrote:

> Skal man lave et andet setup - hvis det ikke er en Airport base!?

Næh... det burde virke. Har du kryptering eller lign. slået til som
kortet/Mac'en ikke er sat op til?

Martin

Fra : Frans Meyer

Dato : 23-10-02 23:08

> Næh... det burde virke. Har du kryptering eller lign. slået til som
> kortet/Mac'en ikke er sat op til?

Nej... jeg har startet op helt enkelt - uden noget WEP osv....

Men jeg kan se at der er kommet nogle updates til kortet og
"netværksupdatering" fra Apple - jeg prøver lige dem!

vh
Frans

Fra : Frans Meyer

Dato : 25-10-02 15:51

Jeg løste det!

Og for andre som løber ind i det samme:

Det var en DLINK DWL-900AP+ base:

http://www.dlink.se/products/details.asp?Nr=208

Og man skulle sætte WEP til "Open" - ikke "Auto" eller "Shared".

I min søgen fandt jeg dette gode site om Airport - og setup med andet end
Airport produkter:

http://www.macwindows.com/airportpc.html

vh
Frans