Kan en Gilera Stalker anbefales ??
Fra : kim014

Dato : 23-10-02 21:46

Er der nogen her som har gode eller dårlige erfaringer med Gilera Stalker,
som jeg har tænkt på at købe?? jeg tænker på , om den er holdbar og
driftsikker starter godt Osv. Mvh Kim

Fra : kim014

Dato : 25-10-02 18:17

Har købt den, kører OK men det er lige som om den står stille ved 20 km/t i
lang tid , men kommer dog op på ca. 60 km/t , Er det rullerneder er for
tunge ?? Mvh. Kim

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-10-02 14:35

> [...]
> Er der nogen her som har gode eller dårlige erfaringer med Gilera Stalker,
> som jeg har tænkt på at købe?? jeg tænker på , om den er holdbar og

Det er et rigtigt godt køb. Jeg havde selv en , før jeg skiftede til MC. Du
kan se den på www.gilerastalker.subnet.dk
/Thomas