Andet multimedie
bentjuul 3670
Ang video grabber kort proff
Fra : Jumper

Dato : 29-12-00 00:58

Hej

Er der nogle her inde der har forstand på Video grabber kort ??
Jeg syntes det er svært at finde noget info omkring disse kort.

Jeg skal bruge et halvt proff grabber kort både til Betacam og DV.
Og prisrammen er ca 20000Kr.

Det jeg har fundet indtil vidre er, men hvad skal jeg vælge ???
Eller andre forslag??

Canopus Dvstorm til ca 20.370Kr (den kan jeg bedst lide)
http://www.canopuscorp.com/products/storm.php3

Pinnacle DC1000 til ca 17000Kr
http://www.pinnaclesys.de/uk/product.asp

Pinnacle Dc50 til ca 13990Kr
http://www.pinnaclesys.de/uk/product.asp?product_id=152&page_id=3

Mvh Tommi

Fra : Johan Eyrich

Dato : 30-12-00 18:51

Jeg mener der er noget på www.videoredigering.dk
/Johan
ps. det kan være jeg kan skaffe det billigere....
pps. Må man skrive det?