Newsbin: Hvordan bruger man det elendige f~
Fra : "-

Dato : 23-10-02 21:36

NBP siges jo at være suverænt til binær news ... indtil videre synes jeg
ikke rigtig det holder en meter ...

Sofar er jeg kommet til at den enten henter alt, eller intet ... hvilket
ikke er skidepraktisk ...

Problemerne er som så:
Når man nu er vant til Agent og Xnews er filtersystemet i NBP mildest talt
noget lort ...
1. Begrænsning på mikroskopiske filterudtryk
2. manglende understøttelse af kombinerede udtryk med logiske operatorer
3. En total tåbelig måde at fortælle den hvilke grupper der skal filtreres
hvordan ...
4. ...helt umuligt at se hvilket filter set er sat på hvilken gruppe...
5. ...ingen mulighed for at definere standard filterset på grupper ...

Filter-delen er absolut ikke det mest geniale i NBP ... i det hele taget
er programmet endnu mere mærkeligt end Xnews ...

Findes der ikke en lidt bedre guide til filtersystemet end NBP's egen???
For den har ihvertfald ikke hjulpet mig nogen vegne.

Eller kan man virkelig ikke få noget bedre program ...

Tifny er indtil videre langt mere brugbart end NBP er ... den kan da
ihvertfald *hente* filerne fra postene, og ikke bare smide det hele i
spanden...

--
Rene Brehmer
System developer in the making...

This message was written on 100% recycled spam.

My website: http://www.geocities.com/cerberus_hotdog
Babes and computer & internet references...

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-10-02 22:21

On Wed, 23 Oct 2002 22:36:27 +0200, "-<[ Rene Brehmer ]>-"
<metalbunny@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>
>Tifny er indtil videre langt mere brugbart end NBP er ... den kan da
>ihvertfald *hente* filerne fra postene, og ikke bare smide det hele i

Du skal huske at fjerne flueben i 'Automatic download'.
Jeg bruger ikke filtre og er meget tilfreds med den. Især hastigheden.

Morten
morten@bowman.dk