ATI 8500LE Blæser larmer
Fra : Peter Tolborg

Dato : 23-10-02 20:53

Jeg har et ATI 8500LE, hvor på der sidder en lille blæser, som larmer en
del. Jeg vil derfor gerne skifte den ud med en anden blæser som ikke larmer
eller bare en køleblok, eller bedre endnu jeg har vand-køling i mit kabinet,
købe et væske-kølehoved, der passer til dette grafikkort (den blæser der
sidder på nu er monteret vha. beslag). Passer f.eks. et væske-kølehoved til
et GF3 eller GF4. Hvor varm må peocessoren på grafikkortet blive (er der en
gylden regl for dette??)

På forhand tak
Peter T

---