Problemer med olivenolie fra ALDI ??
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 23-10-02 18:35

Hej NG,

Jeg var i mit lokale ALDI-marked i dag for bl.a. at købe olivenolie.
Men den sædvanlige hylde var tom, - der var blot en tom papkasse og et
prisskilt.
Jeg spurgte så lidt senere den rare kassedame, om olivenolien var udsolgt?
-Nej,- det var den egentlig ikke, - men personalet havde fået besked fra
højere sted om, at olivenolien øjeblikkelig skulle fjernes fra hylderne!!
Da personalet havde spurgt om grunden til dette dramatiske skridt, fik de
ikke noget brugbart svar.
Jeg spurgte så min kassedame, om jeg skulle skynde mig hjem og smide den
halvtomme flaske jeg stadig har derhjemme ud?
Dette kunne hun af gode grunde ikke svare på.......

Jeg ved godt, at der var noget presseomtale af olivenolie, der var
betænkelig, for nogen måneder siden, men gælder det mon også denne olie?:

Mærke: Lorena - koldpresset ekstra olivenolie - 750 ml. Aftappet af Cavanna
Olii,
Casella Ligurien, Italien. Importeur: Alfred Graf PF 520 427 - 22594
Hamburg.

For god ordens skyld vil jeg lige bemærke, at jeg HAR besøgt ALDI's
hjemmeside,
men oliesagen omtales (måske af gode grunde?), ikke der.

Hvem kan kaste lidt lys over dette lidt foruroligende emne?

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : vagn torup & rikke b~

Dato : 23-10-02 20:59

"Poul F. Andersen" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dette kunne hun af gode grunde ikke svare på.......
>

> Hvem kan kaste lidt lys over dette lidt foruroligende emne?

Næ, ikke andet end at jeg for få øjeblikke siden, var inde og se nyheder på
teksttv både på DR1 og TV2 og ingen af dem skrev noget om det og de plejer
at være ganske hurtige.
De har tidligere omtalt ALDIs kød, da der var problemer med det og noget
mercichokolade sidste år.
Det er selvfølgelig ingen garanti, men det kommer da derhen af, da pressen
tager den slags ting meget alvorligt og skynder sig at smide det ud til alle
os, hvis der er problemer med et givent produkt.
MVH Rikke

--
www.rikkebachmann.webbyen.dk
Her finder du billige, nemme og hurtige madopskrifter