Powerbook G4 i Danmark?
Fra : Mads Pedersen

Dato : 27-02-01 00:44

Har hørt rygter om at de første Powerbooks er leveret. Kan det bekræftes af
nogen her i gruppen?

// Mads

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 27-02-01 00:55

Mads Pedersen <mads@imv.au.dk> writes:

> Har hørt rygter om at de første Powerbooks er leveret. Kan det bekræftes af
> nogen her i gruppen?

Ja. Vi fik en på arbejdet for et par dage siden.
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : Mads Pedersen

Dato : 27-02-01 08:54

in article yehofvpj8yf.fsf@vertigo.daimi.au.dk, Thomas Bjørn Andersen at
bjorn@daimi.au.dk wrote on 27/02/01 00:55:

> Ja. Vi fik en på arbejdet for et par dage siden.
OK, så er det på tide at rykke for min!

// Mads

Fra : Mads Pedersen

Dato : 27-02-01 09:30

in article B6C11B8B.170C7%mads@imv.au.dk, Mads Pedersen at mads@imv.au.dk
wrote on 27/02/01 08:53:

> in article yehofvpj8yf.fsf@vertigo.daimi.au.dk, Thomas Bjørn Andersen at

> OK, så er det på tide at rykke for min!
.... og det gjorde jeg så. Ringede til Officeline her til morgen og de har
fået to leveret (!?). Desværre er jeg nummer fire som har bestilt så derfor
ingen PowerBook til mig ;-( Det værste er næsten at der ikke er nogen klar
melding på leveringsdatoen. "Måske midt i måneden" lyder det. Grrrr.... ;-<

// Mads (http://www.doubleloop.dk)
--------------------------------------
Site news 17-02-2001: Added a couple of new links. Great stuff from Richard
May and Steve Double! Oh and visitor no. 25.000 dropped by today!
Go check it out @ If thine eye offend thee... http://imv.au.dk/~mads/

Fra : Peter Gersmann

Dato : 27-02-01 21:02

In article <B6C1242C.17127%mads@imv.au.dk>,
Mads Pedersen <mads@imv.au.dk> wrote:

> [...]
> melding på leveringsdatoen. "Måske midt i måneden" lyder det. Grrrr.... ;-<

Hvis man som studerende skal have råd til en Titanium PowerBook kræver
det så at man får Platinum SU?

//Peter

Fra : Mads Pedersen

Dato : 27-02-01 22:12

in article moof-568C3A.21021827022001@news01.inet.tele.dk, Peter Gersmann at
moof@nospam.mail.tele.dk wrote on 27/02/01 21:02:

> Hvis man som studerende skal have råd til en Titanium PowerBook kræver
> det så at man får Platinum SU?

Yep... har du ikke hørt at studerende ved IT relaterede uddannelser skal til
at have mere i SU !?!

Alternativt kan man jo lave lidt arbejde ved siden af...

// Mads (http://www.doubleloop.dk)
--------------------------------------

Fra : Rasmus Storm

Dato : 28-02-01 18:25

Post en besked når I modtager jeres....Tak Jeg venter også, men nede
i bunden af kø'en

Rasmus

Fra : Rasmus Storm

Dato : 07-03-01 20:16

Hej!

Nogen der har hørt nyt??

Rasmus

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 09-03-01 15:06

in article 1epx1mc.t0m2te1v16tlcN%rasmus@(nospam)mac.com, nospamRasmus Storm
at rasmus@mac.com wrote on 07/03/01 20:16:

> Hej!
>
> Nogen der har hørt nyt??
>
> Rasmus

Hej...

Jeg fik min igår

Og ja, den lever op til forventningerne, dog synes jeg det var lidt tricky
at få airport kortet på plads....

Min bror bestilte en igår og fik at vide han ville få den ca. 1.april

Ulrik

PS. Prepare to want one

Fra : Peter Kiil

Dato : 27-02-01 02:18

in article B6C0A8BF.17002%mads@imv.au.dk, Mads Pedersen at mads@imv.au.dk
wrote on 27/02/01 0:43:

> Har hørt rygter om at de første Powerbooks er leveret. Kan det bekræftes af
> nogen her i gruppen?
>
> // Mads

Yep!

/peter
--
Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those