For j = 1 To j = 10 - Utroligt eller?
Fra : M!

Dato : 23-10-02 17:40

Hej,

Ja, jeg er ny i VB og VBA, men jeg tror nu nok at jeg kan gennemskue
følgende lille Excel VBA procedure -

Private Sub Workbook_BeforePrint(Cancel As Boolean):

For j = 1 To j = 10
MsgBox j
Next j

k = 1

End Sub

Den kommer aldrig 'ind' i for-løkken - j bliver initieret rigtigt til
1 (jeg har prøvet med breakpoint i k = 1), mere sker der ikke. Ingen
MsgBox :(

Det giver ingen forskel hvis jeg fjerner j i Next eller tilføjer Step.

Hvorfor virker det ikke?

På forhånd tak!

M!

Fra : Peter Thomsen

Dato : 26-10-02 07:38

Wed, 23 Oct 2002 16:40:20 GMT, morten.vinther@sol.dk (M!) skrev:

> [...]
> MsgBox :(
>
> Det giver ingen forskel hvis jeg fjerner j i Next eller tilføjer Step.

mon ikke det skal være

for j = 1 to 10

next