fra åndernes hus, vistnok
Fra : larsen

Dato : 23-10-02 16:42

Prøv lige at se hvad jeg har fået sendt, man skulle tro det var fra
TV-udsendelsen "Åndernes magt".

Historien er kun for dem med lydkort og ikke for dem med svage nerver!!
Jeg har forsøgt i grove træk at oversætte. Det handler om et hus i USA,
som blev købt af en ung familie.
Efter et par måneder begyndte familiens medlemmerne at få mærkelige
visioner og kunne også fornemme stille stemmer !!
Da fænomenerne efterhånden blev meget intensive, kontaktede familien en
såkald Eksorcist som skulle finde årsagen til spøgeriet !!
Eksorcisten begyndte først at undersøge husets historie og fandt meget
hurtigt ud af, at huset havde tilhørt en dame som havde mistet hendes
mand
i borgerkrigen.
I den lille by, hvor huset stod, går der også diverse rygter og
historier
om, at en damen indtil hendes død, havde siddet ved bordet foran vinduet
og kigget ud over markerne og ventet på at hendes mand skulle komme
hjem.
Hvad han bare aldrig gjorde...

Legenden siger også, at damen den dag i dag stadig sidder og venter.

Eksorcisten gik nu ud fra, at det måtte være denne mystiske damen der
spøgede rundt i huset. Han fik opstillet noget videoudstyr, som skulle
bevise damen eksistens.
Og det lader til at være lykkedes for ham !
Linket nederst på siden viser optagelsen der blev taget.

Det er faktisk lidt uhyggeligt når først man for øje på spøgelset i
optagelsen, men når man har kigget lidt, kan man se noget helt
fantastisk og spørger sig selv, hvorfor det ikke er blevet opdaget meget
før.
Det er virkelig uhyggelig spooky.Man skulle tro det er et optisk trick. I
så fald er det skide-godt lavet.

For at spare lidt tid, her et lille tip:

Ret jeres opmærksomhed omkring bordet, men ikke på et bestemt sted.
Kik på bordet og måske i retningen af vinduet.
Det mest uhyggelige er, at man faktisk godt kan høre en stille hvisken og
lidt mumlen, som lader til at komme fra spøgelset.
Lyden er meget svag, men hvis du skruer op for højtalerne, kan man faktisk
godt høre det !
Det kan godt være at du skal bruge lidt tid på at se spøgelset. Så giv dig
god tid, da det kan være svært at se og høre!
Klik på nedenstående link og det vil sende dig til billedet.

http://home.attbi.com/~n9ivo/whatswrong.swf

Fra : ram2

Dato : 23-10-02 20:49

"larsen" skrev d. 23-10-02 16:42 dette indlæg :

> Prøv lige at se hvad jeg har fået sendt, man skulle tro det var fra
> TV-udsendelsen "Åndernes magt".

Larsen - din "idiot" - det kostede et par rene underbukser.

Ram2

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-10-02 21:35

"ram2" <ram2.news@kandu.dk> wrote in message

> Larsen - din "idiot" - det kostede et par rene underbukser.

Med skam at melde: Også her :(

--
-Jens B.

Fra : TBC

Dato : 24-10-02 15:52

> "ram2" <ram2.news@kandu.dk> wrote in message

> Med skam at melde: Også her :(

Dobbelt LOL .....Det er da humor Larsen ....og pure evil

TBC

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 15:59

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]

> Dobbelt LOL .....Det er da humor Larsen ....og pure evil

Det er ganske enkelt humor af højere karat

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
og kom meget gerne med en vurdering i rette forum!