American Pie kopist
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-10-02 16:08

Jeg faldt tilfældigt over denne morsomme avisartikel:

http://www.warfalcons.com/download/images/pie_copycat.gif

Så hvis der er nogle der får gode ideer af at se filmen, så pas på!

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 23-10-02 16:44

Thomas Jespersen <thomas@daimi.au.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:y4nsmyx42it.fsf@chef.daimi.au.dk...

> Så hvis der er nogle der får gode ideer af at se filmen, så pas på!

Av, Av, Av. Puuuuuhaaaa. Ikke sjovt. Han har da vist ikke tænkt sig om?
Børn/unge/mennesker efterligner tit ting efter film. Men dette burde man
ikke efterligne, hehe

--
Bjørn E. Thorup
www.home1.stofanet.dk/thorup

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-10-02 16:59

Bjørn E. Thorup wrote:
> Av, Av, Av. Puuuuuhaaaa. Ikke sjovt. Han har da vist ikke tænkt sig
> om? Børn/unge/mennesker efterligner tit ting efter film. Men dette
> burde man ikke efterligne, hehe

Det er Darwins lov i funktion. Således sikrer naturen sig, at de mindst
egnede ikke formerer sig.

/Nikolaj

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 23-10-02 17:05

Nikolaj Borg <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gFzt9.169292$Qk5.5908308@news010.worldonline.dk...

> Det er Darwins lov i funktion. Således sikrer naturen sig, at de mindst
> egnede ikke formerer sig.

Hihi. Den var rigtig god. LOL

Fra : Morten DH

Dato : 23-10-02 17:25

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse
> Det er Darwins lov i funktion. Således sikrer naturen sig, at de mindst
> egnede ikke formerer sig.

Årets guldkorn

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 23-10-02 17:37

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message news:ap6ig2$kr9$1@sunsite.dk...
> "Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse
>
> Årets guldkorn

Øh, de fleste kender vist til Darwin Awards?

http://www.darwinawards.com/

--
Anders Vind Ebbesen
"Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri."

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-10-02 19:32

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Øh, de fleste kender vist til Darwin Awards?
>
> http://www.darwinawards.com/

Ja, det er lidt en kliche :)

/Nikolaj

Fra : Claus Sørensen

Dato : 25-10-02 16:00

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Øh, de fleste kender vist til Darwin Awards?
>
> http://www.darwinawards.com/

Og der mangler et dansk bidrag:

FCK-fan som blev slået ihjel af en bro, da han stak hovedet op gennem
bussens udluftningsvindue (for et par år siden, hvis jeg husker rigtigt).

Men jeg har ikke kunnet finde noget dokumentation på det, så han kunne
nomineres.

Fra : 3W

Dato : 26-10-02 02:01

"Claus Sørensen" <cs@chbs.dk> wrote in message
> Og der mangler et dansk bidrag:
>
> FCK-fan som blev slået ihjel af en bro, da han stak hovedet op gennem
> bussens udluftningsvindue (for et par år siden, hvis jeg husker
rigtigt).

Det kan jeg godt huske. Jeg er fandme glad for jeg ikke sad i bussen da den
hovedløse krop faldt ned i midtergangen, og hovedet trillende bag bussen.

Fra : Hjalte aka. izeqb

Dato : 27-10-02 18:25

On Sat, 26 Oct 2002 01:00:36 GMT, "3W" <XXtreforkXX@XXyahooXX.XXcomXX>
wrote:

>Det kan jeg godt huske. Jeg er fandme glad for jeg ikke sad i bussen da den
>hovedløse krop faldt ned i midtergangen, og hovedet trillende bag bussen.

En fra mit gamle arbejde var med i bussen, og et var hans vens der
tabte hovedet. Bogstaveligt talt :-/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-10-02 17:05

> [...]

> http://www.warfalcons.com/download/images/pie_copycat.gif
>
> Så hvis der er nogle der får gode ideer af at se filmen, så pas på!

Det er der ikke, hvis de har bare en smule omløb i hovedet.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Devast8or

Dato : 23-10-02 18:20

Damn et fjols. Så har man sq da ikke for mange brikker at flytte rundt med
:)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Brodersen

Dato : 23-10-02 18:30

On 23 Oct 2002 17:07:38 +0200, Thomas Jespersen <thomas@daimi.au.dk>
wrote:

>Så hvis der er nogle der får gode ideer af at se filmen, så pas på!

.... forudsat at artiklen er sand. Det er der delte bud på:
http://www.darwinawards.com/legends/legends2000-04.html

--
- Peter Brodersen