Billig rejse til London søges
Fra : Mai Espersen

Dato : 23-10-02 15:57

Hej

Jeg søger en "billig" rejse til london (med hotel) til min kæreste og jeg i
december (uge 51) ... har lige set på Ryan-air alt er udsolgt (i den
prisklasse vi søger)

nogle forslag?

Mvh
Maise

Fra : jo

Dato : 23-10-02 18:40

"Mai Espersen" <mai@maise.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg søger en "billig" rejse til london (med hotel) til min kæreste og jeg
> december (uge 51) ... har lige set på Ryan-air alt er udsolgt (i den

Hvad med Go, de plejer at være billige hvis det er en weekend så prøv mærsk
eller SAS.
jesper

Fra : Lars Brink

Dato : 24-10-02 08:33

Hej!

> Jeg søger en "billig" rejse til london (med hotel) til min kæreste og jeg
> december (uge 51) ... har lige set på Ryan-air alt er udsolgt (i den
> prisklasse vi søger)

Er du ung/studerende har Kilroytravels.com nogle med vist 2 dages hotel.
Omkring. 16-1700 p.p.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : tøsen

Dato : 25-10-02 23:42

Jeg har to af Ryanair's billetter med afrejse 30, oktober og tilbage 5,
oktober

Trine
trine@isager-vin.dk

Fra : Lars Brink