Studio MP10 - intet video input
Fra : Look

Dato : 26-02-01 23:28

Ikke et grafikkort men et videoredigeringskort, men jeg prøver alligevel
her. Programmet påstår hårdnakket under testen at det er min vcr, der er
noget galt med. Jeg har to og ingen af dem virker. Der er kun sort skærm.
Min pc er måske ikke den helt optimale til formålet men den opfylder
kravene. Det er en Compaq 4620, PII, 266 mhz, 32 mb ram, win95 og en ændring
i bios af printerporten til epp-mode. Har forsøgt af- og geninstallation med
samme resultat. Jeg bruger composite og ikke s-vhs. Forslag?

Fra : Thomas H.

Dato : 26-02-01 23:43

> [...]
med
> samme resultat. Jeg bruger composite og ikke s-vhs. Forslag?

Uha, en Compaq? Måske derfor?

Det er ikke noget med alt det der overlay og preview mode, der går galt vel?
Sidder den til printerporten siger du??

Fra : Look

Dato : 26-02-01 23:56

Thomas H. <thhe@sol.dk> wrote in message
> ændring
> med
>

> Uha, en Compaq? Måske derfor?

HjemmePC som min daværende arbejdsgiver smed i nakken på mig i 97 - jeg
havde intet valg *G* Og den bliver faktisk udskiftet i løbet af max 14 dage,
så det kan være problemerne løser sig selv.

> Det er ikke noget med alt det der overlay og preview mode, der går galt
vel?
> Sidder den til printerporten siger du??

Yes - en af grundene til at valget faldt på det "kort" - ikke noget med at
skille dyret af og installere et rigtigt kort the hard way. En box styrer
in/output kablerne og den er så koblet til printerporten. Lød vældig
besnærende, men se om jeg kan få det til at virke.

Fra : Thomas H.

Dato : 27-02-01 00:00

> [...]
dage,
> så det kan være problemerne løser sig selv.

Ok godt, så køb ej det produkt igen !

> Yes - en af grundene til at valget faldt på det "kort" - ikke noget med at
> skille dyret af og installere et rigtigt kort the hard way.

Nej det kan også være noget shit, på en Compaq

En box styrer
> in/output kablerne og den er så koblet til printerporten. Lød vældig
> besnærende, men se om jeg kan få det til at virke.

hmm....den kan jeg ikke lige hjælpe med så...
Har du downloadet de nyeste drivere?

Fra : Ramses

Dato : 27-02-01 14:57

Check din mail