Dampspærre ?
Fra : Torben

Dato : 23-10-02 07:27

Hejsa gruppe,

jeg skal til at isolere mit gamle hus, men er en del i tvivl mht. dampspærre
!

1.
Der findes ingen isolering på loftet, og derfor helle ringen dampspærre. Men
jeg har opsat et nyt træloft i vores soveværelse på 1. sal. I den
forbindelse lagde jeg en dampspærre. Dvs. at hvis jeg lægger en dampspærre
på loftet, vil der enkelte steder både være dampspærre på loftet / 1. salen.
Hvad gør jeg her ?

2.
Skunken, her er heller ingen isolering - skal dampspærren bare lægges ud på
skunkgulvet samt op ad skunkvæggen ?

3.
Skråvæggen, skal der også være dampspærre her ? Hvis ja, får jeg nok
problemer med at få det til at ligge ordenligt !

Og til sidst, hvilken dampspærre bør jeg benytte ?

På forhånd tak !
/Torben

Fra : Morten DH

Dato : 23-10-02 13:15

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> problemer med at få det til at ligge ordenligt !
>
> Og til sidst, hvilken dampspærre bør jeg benytte ?

http://www.google.com/search?q=Dampsp%C3%A6rre&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=
andet ord for søg på google der er mange gode sider der beskriver dette
i detaljer...