Andet multimedie
bentjuul 3670
blank metallic baggrund
Fra : petit

Dato : 23-10-02 07:09

Hej!

Er der en eller anden i NG som kan fortælle mig hvor jeg kan finde en/nogle
blank(e) metallic baggrund(e) til min hjemmeside.

m.v.h.

Peter

Fra : hcma

Dato : 23-10-02 10:55

"petit" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en/nogle
> blank(e) metallic baggrund(e) til min hjemmeside.

her er et lille link:
http://www.absolutecross.com/tutorials/photoshop/effects/metal/

Fra : hcma

Dato : 23-10-02 10:59

> [...]
en/nogle
> blank(e) metallic baggrund(e) til min hjemmeside.

Her er lige et mere:
http://www.htmlcenter.com/tutorials/tutorials.cfm/130/Photoshop/

Gå evt. inn på Google g søg på metallic +tutorial +photoshop (hvis det er
photoshop du benytter)

m v h
HC

Fra : petit

Dato : 23-10-02 14:32

Hej igen!

Jeg burde forklare mig til bedre

Det er jeg er "ude efter" er en spejlblank overflade (som sølvpapir til
"madpakken")

m.v.h.

Peter

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-10-02 14:53

> Jeg burde forklare mig til bedre
> Det er jeg er "ude efter" er en spejlblank overflade (som sølvpapir til
> "madpakken")

Og hvordan havde du forestillet dig, at det skulle fungere i praksis?
Ting fremstår kun "blanke" i kraft af de ting, der "spejler" sig i dem.

mvh
Kim Jensen