Nokia 3510....
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 22-10-02 22:51

Hejsa.

Overvejer at købe subj. - nogen der har gode eller dårlige erfaringer
med den model som I vil dele ?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Leif & Susanne

Dato : 23-10-02 07:59

"Jesper L Hansen" skrev
nogen der har gode eller dårlige erfaringer med den model som I vil dele ?

Det er en rigtig god telefon, med god lyd og kalender; eneste minus er at
den har en lille fejl, at den periodisk slukker når man skriver sms; men det
kan forhåbentligt rettes på garantien.

Vh. Leif

Fra : Ally

Dato : 23-10-02 10:36

On Wed, 23 Oct 2002 08:58:32 +0200, "Leif & Susanne"
<Aprilia.pegaso650@vip.cybercity.dk> wrote:

>Det er en rigtig god telefon, med god lyd og kalender; eneste minus er at
>den har en lille fejl, at den periodisk slukker når man skriver sms; men det
>kan forhåbentligt rettes på garantien.

Det lyder som en softwarefejl, som nemt kan rettes. Jeg havde et
problem med 0-tasten. Nogle gange (ret tit) reagerede den enten slet
ikke eller dobbelt. Den blev repareret, og fik samtidig en
softwareopgradering... ingen problemer siden.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : quake

Dato : 23-10-02 10:42

Har selv købt 3510 hos wanasave til 599 og er rigtig glad for den .
quake

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 23-10-02 11:23

On Wed, 23 Oct 2002 11:41:30 +0200, "quake" <lotusvej@mail.dk> wrote:

>Har selv købt 3510 hos wanasave til 599 og er rigtig glad for den .
>quake

Ok - så bliver det nok den

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 24-10-02 13:49

"Jesper L Hansen" <sebulba@mailme.dk> skrev i melding

> Ok - så bliver det nok den
>
> Med venlig hilsen
> Jesper L Hansen

Mange har opplevd problemer med software, som antyden ovenfor. Også jeg.
Fikk den oppgradert (selvsagt gratis) og den er nå helt feilfri.

Dessverre har den ikke IrDA eller datakontakt, men ellers er det en helt
grei telefon. Den er lett å bruke, og lyden er god. Den er noget stor, men
det er også tastaturet, som er lett å skrive på. Men ikke så behagelig som
3310/3330. Den har GPRS, et must dersom man kommer til å bruke WAP. Den har
god antennefølsomhet.

Vær imidlertid obs på Siemens C55 og Sonyericsson T300! Disse blir harde
konkurrenter til 3510. Ingen av dem har kalender, kun oppgaver, eller
"hendelser", som dert heter på T300.

Lykke til med valget!

Mvh

Thorolv Valentinsen