t65 ringer selv op
Fra : randi

Dato : 22-10-02 20:13

Jeg har fået et besynderligt problem

min ericsson t65 ringer selv til mine bekendte
Jeg har oplevet det 3 gange nu på 1 måned
De første par gange troede jeg at den havde ligget i tasken og var blevet
trykket på - godt nok har jeg autolås sat til - men det kunne jo være!!!
De første gange ringede den op til den sidste af mine kontaktpersoner

Så her til aften -
mens telefonen lå fladt på bordet og jeg selv sad 1 meter fra den,
har den åbenbart ringet op til nr. to af mine kontaktpersoner.
jeg fik nemlig et opkald tilbage - om hvorfor jeg havde ringet,
og ganske korrekt - deres nummer står på min opkaldsliste
godt nok ikke sorteret i rækkefølge efter tid - men flyttet ned på 2.plads
således at 1.pladsen var et opkald jeg lavede 15.04
og 2.pladsen var et opkald 21.03

Hvordan får jeg den til at holde op med at ringe til folk
(det er da hyggeligt nok - jeg får jo snakket med folk jeg ikke havde tænkt
på at ringe til - men alligevel)
mvh
randi

Fra : Kim Simonsen

Dato : 23-10-02 00:08

"randi" <raos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan får jeg den til at holde op med at ringe til folk
> (det er da hyggeligt nok - jeg får jo snakket med folk jeg ikke havde

Ring til Tv2, og spørg efter "Åndernes Magt"...
Det er nok det bedste svar jeg kan udtænke!

Mvh. Kim

PS: Hæ Hæ... Kunne bare ikke lade være.. Det lyder da ret uhyggeligt. :)

Fra : Fischer

Dato : 23-10-02 07:54

> Jeg har fået et besynderligt problem
> min ericsson t65 ringer selv til mine bekendte
> Jeg har oplevet det 3 gange nu på 1 måned

Uhyggeligt!
Tænk på, at dem "du" ringer op, jo rent faktisk måske kan høre hvad du
siger.
Hva' hvis nu man sidder og "snakker" hedt med elskeren/elskerinden og
telefonen ringer op til manden/konen/kæresten!

Måske er der en logisk forklaring.
Eller måske er det prisen man må betale for udviklingen.
Jo mere kompleks den software man putter i mobilerne bliver, jo større er
risikoen for fejl.

*Fischer

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 23-10-02 15:00

> Måske er der en logisk forklaring.

Sikkert.
Mine forældres A2618 gjorde det samme efter at have været i "slagsmål" med en
flaske AJAX og derved havde fået en del fugt.
Løsning: At smide telefonen ud.

--
Michael
http://www.vindenand.dk/konkurrencer - vind .dk/.com/.net/.org domæne