Kumonale campingpladser
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 22-10-02 21:32

Hej NG

Hvor kan jeg finde de kumonale campingpladser i Frankrig. For der må være
mange flere end dem man lige umildbart kan se.

Mvh/Ewan

Fra : Ole Damgaard

Dato : 23-10-02 01:27

"Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvor kan jeg finde de kumonale campingpladser i Frankrig. For der må være
> mange flere end dem man lige umildbart kan se.
>
> Mvh/Ewan

Jeg ved ikke hvad du mener med "lige umiddelbart kan se".
Stort set hver eneste by stor såvel som lille i Frankrig har en kommunal
campingplads - og de hedder Camping Municipal. Hvis du f.eks. søger på dette
i google får du 79.000 hits. Så det er kun et spøgsmål om at indkredse
området - hvor vil du hen - og så finde det pågældende områdes "camping
minicipal".
mvh ole

Fra : Neggud

Dato : 26-10-02 11:18

"Ewan Pedersen" skrev d. 22-10-02 21:32 dette indlæg :
> [...]
være
> mange flere end dem man lige umildbart kan se.

Hej Ewan - de kommunale campingpladser i Frankrig er ikke særlig
systematiserede i nogen fortegnelser. Den eneste URL, der har en
fortegnelse over disse pladser er http:www.camping.fr - Jeg har dog set,
at der på denne adresse: http://www.hanses-campingsider.dk/municipal.htm
findes en artikel om disse pladser. På denne hjemmeside kan du også
komme tilbage til andre (franske) campingspørgsmål og links.
mvh. Neggud.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 27-10-02 03:57

Hej NG

Tak for jeres indlæg jeg prøver at kikke på det, det er fordi jeg skal til
Mont Ventoux om to år, og jeg fandt ud af at ikke alle camping pladser er
på netter af de kommunale. Da vi i 2001 var på L'alpe D'Huez, kunne jeg kun
finde en camping plads på nettet, men da jeg kom der ned, var der 5
campingpladser, så der blev jeg noget overrasket det er derfor jeg spørger.

mvh/Ewan