Kalender i S45i contra 6310i
Fra : Poul Max Christensen

Dato : 22-10-02 20:23

Jeg er den lykkelige ejer af en S45i og meget glad for den. Et af de vigtige
parametre ved købet var synkroniseringen med Outlook via det medfølgende
kabel og software - nu viser det sig at påmindelser(reminder) ikke
overføres, ej heller kan 'skæve' (eks. tredje tirsdag i hver måned)aftaler
overføres. Nu går overvejelsen på en 6310i - men er den så fuld kompatibel
med Outlook og er der evt. andre ting som jeg skal være opmærksom på.
mvh
Poul Max

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 23-10-02 08:48

Davs.

> Nu går overvejelsen på en 6310i - men er den så fuld kompatibel
> med Outlook og er der evt. andre ting som jeg skal være opmærksom på.

Jeg bruger min sammen med Outlook, og har ikke fundet ting den ikke gør som
den skal. Opgaveliste og kalender er med i perfekt funktion.
--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc

Fra : Poul Max Christensen

Dato : 24-10-02 16:43

"Kai Hoffmann" <nospam@hoffmann.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Mvh. Kai Hoffmann
>
> Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.

Okay - så vil jeg overveje om det er skiftet værd, taget størrelse og vægt i
betragtnng.
mvh
Poul Max

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 25-10-02 04:30

> Okay - så vil jeg overveje om det er skiftet værd, taget størrelse og vægt
> betragtnng.

Tja, det er jo det der er svært at råde andre om, for det er jo smag og
behag. Jeg bryder mig ikke om at sådan en er mindre. Er meget glad for min
6310i.