Popstars - hva' sker der??
Fra : Thomas H.

Dato : 22-10-02 19:44

Øv, min favorit med den fedeste stemme røg ud.
Men jeg er sikker på Christine kommer langt af sig selv

Tariq "the comedian" ud, fint fint, ham undrede jeg mig over stadig var med!
Piercing-Charlie ud ...hmm, sang ok men en lidt sær type synes jeg.

Julie ...nu har jeg kun set de sidste 3 afsnit, og jeg synes
ikke jeg har fået lagt særlig mærke til hendes stemme! ..
men hun ser da ok ud

Kate "Assenfeldt" celeb-wannabe ...hmm, synger ok..men alligevel!

Jon "vibrator stemme" Astley!! What!!
Jeg har hadet ham siden første gang jeg så/hørte ham *G*
Han vinder sgu nok, det er jeg godt nok ked af, men af dem der
er tilbage egner han sig nok bedst som pressens kæledække ..

Hey, det er jo bare min mening!
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 22-10-02 20:08

Jamen jeg kan så fortælle dig at det er Jon som vinder...

Fra : Thomas H.

Dato : 22-10-02 20:16

"Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen jeg kan så fortælle dig at det er Jon som vinder...

Ingen stor overraskelse
Så bliver det jo nok et lige så stort flop som
Eye-Q ... med lige så mange 13-14 årige
piger til koncerterne *G*

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 22-10-02 22:49

In news:ap483i$kq8$1@sunsite.dk,
Thomas H. <thhe@sol.dk> typed:

Det sidste jeg har hørt er at Jon bliver frataget popkarrieren... pga at han
ikke kunne holde tæt om resultatet.... Forfærdeligt for de mennesker, som
finder det spændende at give en ung knægt en lovende karriere.

Men det er jo kun gisninger. Vi får at se hvad der sker.

/RHH - som stadig mener at Christine burde have vundet... med det smil og
den røv?!?!?(hvad gik der galt?)

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-10-02 12:10

> /RHH - som stadig mener at Christine burde have vundet... med det smil
> og den røv?!?!?(hvad gik der galt?)

tøsebarnet havde jo svært ved at synge rent. Selvfølgelig er det sekundært i
popmusik men stadig.....

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Kim Petersen

Dato : 23-10-02 16:04

> tøsebarnet havde jo svært ved at synge rent. Selvfølgelig er det sekundært
> popmusik men stadig.....

Man kan så bare undre sig endnu mere hvis Jon vinder - hans stemme er da
næsten ulidelig at høre på, det stemmeleje han kører i. Kate derimod lader
til at synge skidegodt, og sådan ser hun også ud, men det er sgu' heller
ikke altid nok, når det er et bestemt image de er ude efter (og Gud ved hvad
det er - de er jo nærmest ellevilde med Jon, uanset hvor mange "fejl" han
har så ryger han aldrig ud).

Fra : Thomas H.

Dato : 23-10-02 17:04

"Kim Petersen" <kems@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan så bare undre sig endnu mere hvis Jon vinder - hans stemme er da
> næsten ulidelig at høre på, det stemmeleje han kører i.

Ja det lyder temmelig svanset, og så alt det der forsøg på
at charme alt og alle, med blinken med det ene øje osv.,
det er da kvalmende ... men det virker åbenbart